52
We waren al een week verder, ik had nog altijd niks gehoord van Niall wat ik wel begrijp. Harry was al elke dag langs geweest om te kijken hoe het gaat en Zayn stuurt ook regelmatig. Van Liam heb ik ook nog niks gehoord maar Harry zei dat alles wel goed ging met hem.
Vandaag ging ik samen met Louis en Jessica naar zee.
De lekkere koude bries door mijn haren met dit warm weer voelde zo goed. Ik deed mijn short en topje uit. "Mooie bikini." zei Jessica. "Dankje." zei ik.
"Ga je mee het water in?" vroeg ik. "Nee, ik hou niet van de zee. Louis gaat wel mee." zei ze.
"Ok." zei Louis met een brede glimlach. Louis had een surfpak aan om strakjes te kunnen surfen.
"Hebben jullie een strandbal nodig?" vroeg Jess. "Ja dat is goed." zei ik terwijl Jessica hem al begon op te blazen.
Nadat hij opgeblazen was mikte ze hem op Louis zijn hoofd. "Dankjewel schat." zei hij met een grijns.
We liepen samen het water in.
"Kun je hier nog staan." vroeg Louis. "Jup, gooi de bal maar." zei ik.
NIALL POV
Ik miste Yardéna, ik had het haar vergeven ik hield gewoon teveel van haar. Wat ze gedaan had kon niet, maar ik wou haar nu zien en alles uitpraten.
Ik ga gewoon naar haar gaan bij Louis thuis.
*trrinng ttrring*
"Godverdomme ze zijn niet thuis" vloekte ik
Harry bellen
*Harry, waar is Yardéna?* vroeg ik.
*Hoe zou ik dat moeten weten.* zei hij.
*Komaan Hazza ik wil het goedmaken met haar, kmis haar.* zei ik smekend.
*Ik dacht dat ze zei dat ze naar zee ging met Jess en Louis.* zei Harry.
*Ok bedankt. Dan ga ik er naar toe.* zei ik
*En hoe ga jij haar vinden?* vroeg Harry vol ongeloof.
*Ik vindt haar wel!* riep ik.
Ik ging naar huis, stapte de auto in en reed meteen door naar zee.
"Hebben jullie dit meisje gezien?" vroeg ik aan een paar mensen op de dijk. "Nee, sorry meneer. Maar bent u niet een van de jongens van one direction?" vroeg hij. "Ja inderdaad." zei ik. "Zou ik een handtekening mogen voor mijn kleindochter?"
"Ja natuurlijk." zei ik en zette snel mijn krabbel.
Ik werd nog een paar keer herkend door een paar fans dus nam snel een foto en zette mijn handtekening, overal keer ik de vraag 'Waar is Yardéna' wel moest ik dat weten was het veel gemakkelijker.
"Hey Niall, ben je Yardéna kwijt gegraakt?" vroeg een meisje.
"Euhm, ja." zei ik maar gewoon.
"Ze zit daar een beetje verderop in de zee met Louis." wist ze me te zeggen.
"Dankjewel." zei ik heel dankbaar.
"Waarom zijn de anderen niet mee?" vroeg ze.
"Euhm. Yardéna wou met haar beste vriendin weg en Louis is haar lief en ik haar lief dus de anderen gingen liever niet mee." zei ik om er vanonder uit te komen.
Ik gaf haar een knuffel, handtekening en foto en probeerde dan zo snel mogelijk Yardéna en Louis te zoeken in het water.
Zijn jullie ook super directioners en hebben jullie facebook kijk dan zeker naar de facebookpagina die ik samen met Jessica (Jessica1D op quizlet -> dit is een van haar verhalen http://www.quizlet.nl/stories/118278/nobody-compares-louis-william-tomlinson/ ) beheer en like ze ook . We plaatsen de laatste nieuwtjes wat de jongens aan het doen zijn, veel foto's,....
https://www.facebook.com/pages/One-Direction-1D/172317199544148
Neem ook een kijkje naar mijn ander verhaal als je zin hebt
http://www.quizlet.nl/stories/121144/who-is-the-real-you-harry-stylesmarcel/
Reageer (3)
Naar mijn gevoel verwerk je te veel in 1 hoofdstuk. Het is de bedoeling dat mensen verder willen lezen omdat het spannend is, maar bij jou is het zo dat er 1 hele dag in een hoofdstuk word verwerkt. Jammer!
1 decennium geledenVerder wil ik nog zeggen dat dit wel echt een fantastisch verhaal is en dat je zeker weer snek door moet gaan met verder schrijven, want ik wacht op een nieuw hoofdstuk!
Hugs, AngelStyles aka Emma
Snel verder!!.!
1 decennium geledensnel verder x
1 decennium geleden