35 Meiden avond (deel 1)
heb het een 2 delen geschreven (volgende deel komt er gelijk aan)
Ulvida
Na het eten heb je met de meiden afgesproken om naar de stad te gaan, de middag mocht Quill nieuwe kleren en nu is het jullie beurt, omdat het laat ging worden mochten Quill en Barra (een klein meisje van Prominence, weet niet of ze ook jong is zoals Quill maar in dit verhaal wel ) niet mee, wat ze jammer vonden. Zelf ga je met Clara, Keeve, Ann, Rhionne en Ai de stad in. Bonitona (ook van Prominence) mochten jullie niet, er komt dan alleen maar ruzie (sorry ik mag haar niet). Dus gingen jullie snel weg zonder dat ze dat merkte, de enigste jongens die er van wisten waren de Captains maar jullie hadden wel toestemming gekregen.
In de stad aangekomen waren er gelukkig nog winkels open. Keeve was die middag met Quill gaan shoppen dus ze trok je telkens mee naar een winkel met leuke kleren en de andere moesten maar volgen. “die is leuk voor jouw Ulvida” zegt Keeve, je kijkt om en ze gooit een rok naar je toe “echt niet, ik ga niet in een rok lopen” zeg je en je gooit de rok in haar gezicht. “oke dan niet” lacht ze en ze kijkt weer tussen de kleren. “Ulvida wat vind je hier van” zegt Ann en gooit een kort broekje naar je. “dat is al stukken beter” lach je, zelf ben je niet echt iemand die de graag shopt, maar je wou mee voor de gezelligheid. “pas het aan dan” zegt ze, je loopt naar een pashokje en trekt het aan. “kan het nog een maat kleiner” zeg je en je doet je eigen broek weer aan. Ann komt er aan lopen met een kleinere maat dus pas je die gelijk aan. “beter” schreeuw je en kleedt je weer om. 2 vrouwen staan bij het hokje naast je en kijken je raar aan omdat je aan het schreeuwen was, je negeert hun en loopt terug naar Ann die je aankijkt met een raar lachje. “zag ze kijken dan” zegt ze en je kijkt weer achterom, de 2 vrouwen kijken je arrogant aan dus kijk je arrogant terug. “lekker Ulvida” zegt Clara en komt klappend aan lopen. De 2 vrouwen kijken jullie raar aan en lopen snel weg. “maar goed dat ze weggaan” zegt Ann en pakt een shirt uit de rek “deze ga ik passen” zegt ze en loopt naar de hokjes. “Clara ga jij ook nog kleren passen of wat?” “er zit niets leuks tussen” “je kijkt niet goed genoeg” “alsof jij wel in de rekken keek” daar had ze gelijk in, je hebt nog niet eens een paar kleren aan de kant ze schoven of iets uit de rek gepakt. “dat is waar, maar ik heb wel wat” zeg je en je steekt je tong uit. “door Ann” maakt ze af en loopt naar Rhionne die een jurkje voor zich houdt. “ik ga naar de kassa” zeg je en je loopt naar de kassa gevolgd door Keeve, die zelf een kort rokje en een topje heeft. “dat is dan € 6,50” zegt de vrouw achter de kassa, je geeft het geld en neemt het tasje aan waar ze het in heeft gestopt. Ann en Rhionne hebben ook wat in de hand alleen Ai en Clara niet, achja het is nog maar de eerste winkel.
“weet iemand hoe laat het is” zeurt Ai en sjokt achter jullie aan. “Het is nog maar kwart over 7 en we zijn nog niet van plan naar huis te gaan” zeg je en draait je om met je handen over elkaar. “dat zeg ik ook niet” zegt ze paniekerig en zwaait wild met haar armen voor zich heen. “ik ben niet boos op je” lach je en je loopt door. “kijk een ijszaak” schreeuwt Clara en rent er gelijk heen, en jullie lopen achter haar aan. “even pauze kan geen kwaad” zegt Rhionne terwijl Keeve zich in een stoel laat vallen. “oke, ik en Clara halen het ijs wel” zeg je “welke smaken” vraag je, iedereen zegt een smaak “oke, dus 2 aardbei, 2 chocola, 1 Pistache en 1 citroen” vraag je en iedereen knikt samen met Clara loop je naar de toonbank waar de meneer al klaar staat. “kan ik jullie helpen” vraagt hij met een lach op zijn gezicht “euh ja, graag 6 ijsjes; 2 aardbei, 2 chocola, 1 pistache en 1 citroen” zeg je. De meneer maakt snel de ijsjes anders vergeet hij de smaken.
Clara komt aanlopen met 3 ijsjes en even later kom je er ook met 3 aanlopen, ieder had voor zijn eigen ijsje betaald dus een groot probleem was het niet.
Reageer (2)
omg bonitona lijkt op mijn naam
1 decennium geledenbonita
hihi nice
1 decennium geleden