Foto bij 51

"Hey liefje." zei ik als ik Niall in de zetel zag zitten.
Ik kreeg geen antwoord.
"Wat is er?" vroeg ik.
"Waarom... heb...je...me..niks gezegd." zei Niall met tussenpauzes. Een traan rolde al over mijn wang. "Louis een Liam hebben alles verteld, ben ik niet goed genoeg voor jou misschien?" vroeg Niall snikkend.
"Natuurlijk wel." zei ik en liep naar Niall en ging op mijn knieen op de grond voor hem gaan zitten. "Waarom dan?" vroeg hij en keek me aan.
"Ik... ik weet het niet. Het begon in het zwembad al, Liam deed zo raar en dan biechtte hij 's avonds op dat hij gevoelens voor me had en kuste me." zei ik.
"Je was niet verplicht om hem terug te kussen, maar je deed het wel." zei Niall. "Ik weet het en het spijt me heel erg. Maar ik hou van jou Niall, vergeef me aub." smeekte ik.
"Het is misschien beter dat je niet hier slaapt voor een tijdje, ik moet dit laten bezinken." zei Niall. "Ok." zei ik. Ik liep naar boven en toetste Jessica haar nummer al in. *Mag ik bij jou slapen?* vroeg ik. *Tuurlijk schat, zolang je maar wil* zei ze.
Ik nam een tas en pakte een paar spullen in. Ik liep naar de deur zonder naar Niall te kijken. "Wacht." hoorde ik nog net. Ik draaide me om en keek recht in Niall zijn blauwe ogen waar er ook tranen instonden. "Wat?" vroeg ik al wenend. "Stuur me ook niet, we moeten gewoon even apart leven." zei hij. "Oke uhm can I have a hug?" vroeg ik. Hij knikte en opende zijn armen en ik ging ertussen, ik verborg mijn hoofd in zijn schouder en begon nog harder te wenen. "Het spijt me zo." zei ik en liet hem los. Zo snel ik kon liep ik naar Jessica haar huis.
"Sorry, ik moest het hem gewoon zeggen." zei Louis. "Het is goed." zei ik. "Wij gaan slapen, hier wat dekens en een hoofkussen, je kan het onderste deel van de zetel uitschuiven dan heb je een bed." zei Jessica en stak wat dekens in mijn handen. "Dankjewel, ik zal je niet te lang tot last zijn, anders zal ik wel bij Harry gaan slapen." zei ik. "Meisje je kan zolang blijven als je wilt." zei ze.
"Dankjewel." zei ik. "Daar zijn beste vrienden voor." zei Jess en gaf me nogmaals een stevige knuffel.
Louis kwam ook naar mij en gaf ook een knuffel. "Nog eens sorry." fluisterde hij. "Iemand moest het zeggen. Ik had het zelf misschien nooit durven zeggen." zei ik en liet hem terug los. "Ok." zei hij en kuste men voorhoofd.
Mijn gsm lichtte op en ik nam hem en opende het berichtje.
Harry: Zus antwoord zo snel mogelijk, ik moet weten of alles goed gaat met je. Liam vertelde alles, en Niall zei dat je niet bij hem bleef voor een tijdje. Laat me snel iets weten ik ben ongerust. EN LIEG NOOIT MEER TEGEN ME vertel me gewoon alles hoe erg het ook is. Kusjes je broer Hazza.
Yardéna: Ik ben oke. Het is mijn eigen schuld en sorry. Ik blijf bij Jess en Louis voor een tijdje. Kusjes terug van je zus.

Reageer (4)

  • Snuf

    Ergens vind ik het verdiende loon voor yardena maarja snel verder!xx

    1 decennium geleden
  • Hannane

    i'm crying..x Harry is zo lief x

    1 decennium geleden
  • MERTENS14

    oh no :( k zit hier met tranen in men ogen :(
    snel verder!

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    Goed geschreven

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen