Foto bij 50

Toen ik helemaal klaar was ging ik naar beneden.
"Bye." zei ik en gaf Niall een stevige kus. "Laat je me het geslacht van de baby weten?" vroeg Niall nog. "Ja, natuurlijk." zei ik en deed de deur achter me dicht.
"Kom let's go." zei Louis.
We stapten allemaal in de auto en reden naar de gynecoloog.
"De baby is kerngezond, en alles ziet er goed uit." zei de dokter. "En wat is het geslacht?" vroeg Louis ongeduldig. "Je zal het nog lastig krijgen, want het is een klein prinsesje." zei de dokter.
Jessica kreeg tranen in haar ogen. "Een klein prinsesje." fluisterde ze en wreef over haar buik. Louis gaf haar een kus. "Mag ik een foto van de echo?" vroeg ze.
"Ja, natuurlijk." antwoorde de dokter, en printte het al af.
Toen we buiten kwamen uit het ziekenhuis tikte Jessica op mijn schouder. "Ja?" vroeg ik verwonderd. "Wil jij doopmeter zijn?" vroeg ze. "Euhm ik? Ben je dat zeker?" vroeg ik.
"We zijn het heel zeker. We waren het er allebei van de eerste keer mee eens" zegt Louis. "Natuurlijk wil ik." zei ik blij en vloog ze allebei om de nek.
"Ik ben dan door naar de jongens, veel plezier op de dansles. En voorzichtig Yardéna struikel niet over je eigen voeten want je bent lomp. En schat voorzichtig met onze kleine prinses. En dena zorg jij voor mijn grote prinses." zei Louis. "Natuurlijk." knikte ik en haakte mijn arm in die van Jessica. "Op naar de dansles." zei ze vrolijk. "Eerst een berichtje naar Niall sturen hij wou het geslacht weten en kon niet wachten tot Louis kwam om het te zeggen." zei ik en haalde mijn gsm boven.
"Typisch." zei Jessica en rolde met haar ogen.
Yardéna: Het is een klein prinsesje dat in Jess haar buik groeit. Stuurde ik.
Niall: Geweldig! Antwoorde hij onmiddelijk.
Eenmaal aangekomen op de dansschool waren we aan het wachten op de leerkracht.
"Hi girls. Ik ben Leeroy en kom jullie vandaag jullie portie beweging geven op een geweldige manier." zei de man die binnen kwam die blijkbaar Leeroy heet. Je kon duidelijk zien dat hij homo was, maar dat maakte het nog leuker.
"Dit word een leuke les." fluisterde ik tegen Jessica.
"Probeer me te volgen want we gaan het niet traag doen. En 5 6 7 8." zei Leeroy en begon al onmiddelijk.
"Leeroy doe ik dit danspasje goed?" vroeg een meisje in de zaal.
"Per-fect." antwoorde hij. Waarna iedereen even lachte. Leeroy is echt een fantastische leerkracht en een leuke man. Na de les waren we toch wel behoorlijk uitgeput.
"Zullen we allemaal iets gaan drinken?" vroeg Leeroy. "Dat is goed voor mij." zei ik.
Uiteindelijk gingen we met 5 meisjes en Leeroy nog iets in een cafeetje verderop gaan drinken. "Dus komen jullie allemaal terug volgende week?" vroeg Leeroy.
Iedereen knikte. Rond 19 uur bracht ik Jessica naar huis. "Ik zie je wel snel terug." zei ik en gaf een knuffel. "Jess eten is net klaar." riep Louis. "Ga maar eten ik stuur je wel nog." zei ik.

Reageer (5)

  • Chasing1D

    Ahhaah Leeroy! Leuk dat je dat erin verwerkt haha (:

    1 decennium geleden
  • Hannane

    Snel verderx

    1 decennium geleden
  • Snuf

    WHAHAHAHA leeyroy:)
    leuk stukje en schattug!!!
    snel verder xxx

    1 decennium geleden
  • AishaPayne

    Geniaal! ahahah leeroy! :D

    1 decennium geleden
  • Jessica1D

    Oouuhhh (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen