49
LOUIS POV
"Ben je het zeker? Ze zag er niet zo goed uit, gelijk dat ze had geweent." zei Harry toch nog maar eens bezorgd.
"Nee nee, we laten haar nu gewoon wat rusten en maken haar wel wakker om 13u om te eten." zeg ik geruststellend.
We keken wat naar tv toen ik zag dat het bijna 13 uur was. "Mag ik haar nu wakker maken?" vroeg Niall met puppyoogjes.
"Tuurlijk"
NIALL POV
Ik liep naar boven en vond mijn prinsesje in bed. "Wakker worden liefje." zei ik zacht en nam een pluk haar weg die voor haar ogen hing. "Mmmhuh." mompelde ze. Ik draaide haar op haar rug en haalde al haar haar uit haar ogen, omdat ze zoveel beweegt in haar slaap liggen haar mooie bruine lokken altijd door elkaar. Normaal slaapt ze met een vlecht die ik dan af en toe eens maak, maar nu voelde ze haar niet goed.
Ze opende haar ogen en keek me aan, haar mondhoeken krulde omhoog toen ze me zag zitten. Ik zag dat ze naar mijn lippen staarde dus bracht ik mijn hoofd dichter naar het hare.
YARDENA POV
Toen ik mijn ogen opende zag ik Niall naast me op bed zitten. Hij keek naar me met zijn prachtige blauwe ogen. Dit was de jongen waar ik van hield, ik moest het hem zo snel mogelijk vertellen van mij en Liam. Ik staarde naar zijn lippen en wou zo graag een kus.
Ik zag dat zij hoofd dichter kwam, en kort daarna zaten zijn lippen al op de mijne. Hij vroeg met zijn tong toestemming om binnen te komen en gewillig opende ik mijn mond.
"Ik hou van je." fluisterede hij tegen mij lippen.
"Ik ook van jou." fluisterde ik terug.
De rest van de avond ging vlot voorbij en de jongens gingen omstreeks 21 uur naar huis. Ik en Niall gingen gaan slapen om 23u30.
De volgende morgen was ik vroeger wakker dan Niall. Ik ging me dus maar gaan douchen. "Shit mijn kleren liggen op de kamer." vloekte ik. Als ik nu naar de kamer ga maak ik Niall wakker dus zocht ik iets van kleren beneden.
"Oh een shirt van Niall." fluisterde ik. Dat zal het voor nu even moeten doen.
Rond 10 uur hoorde ik Niall naar beneden komen. "Goedemorgen." zei ik, gaf hem een knuffel en schonk hem een kopje koffie uit.
"Hey, je kon ook gewoon naar boven komen en je kleren aandoen." zei hij en drukte een kusje op mijn kaak.
"Maar ik wou je niet wakker maken. Ik ga straks mee met Louis en Jessia naar de gynecoloog." zei ik.
"Weet ik al, en Louis komt dan naar hier. Omdat jij en Jess naar de dansles gaan ofzo." zei Niall. "Daar wistk ik zelf nog niks van, maar we wouden wel al eens een dansles volgen en er was een in de buurt, ze zal ons ingeschreven hebben zeker." antwoorde ik.
"Ga je nu gaan klaarmaken, sebiet ben je telaat." zei Nial en gaf een tikje op mijn poep.
NIEUWE STORY
http://www.quizlet.nl/stories/121144/who-is-the-real-you-harry-stylesmarcel/
Reageer (3)
Aw snel verder! x
1 decennium geledenSnel verder x
1 decennium geleden