007
ik heb goed en ik heb slecht nieuws.
eerst slecht: Ik ga over 2 weekjes op vakantie, dan weet ik niet of ik wifi heb... ik ben daar 2 weken en dan kom ik weer thuis. Als ik geen wifi heb dan hebben jullie veel hoofdstukken om te lezen!!
Goed nieuws: Ik heb weer inspiratie gevonden dus ik ben van plan om weer wat meer te schrijven! :DDD Yay.
maar goed weer een stukje. Enjoy <3 x sorry dat het kort is... ik moest vroegtijdig stoppen van mama... xd
- Belle Black -
Geërgerd opende ik mijn ogen door het licht dat door het raam scheen. Had ik mijn gordijn niet dicht gedaan vannacht? dacht ik bij mezelf. Nou ja maakt niet uit. Ik keek op de klok naast mijn bed en zag de cijfers 08:30 erop staan. Een diepe zucht verliet mijn lippen en liet mij vermoeit weer op mijn kussen vallen. Omdat ik nu toch al wakker was stond ik maar op. Ik besloot uiteindelijk om toch eventjes een rondje te gaan hardlopen. Ik trok mijn sport kleren] aan en liep naar benende. Ik at een broodje en liep toen even naar Jacobs kamer op te kijken of hij wakker was en of hij in dat geval mee wou. Maar tot mijn verbazing was hij niet in zijn bed. Ik greep snel in mijn broek zak naar mijn mobiel. Snel typte ik een smsje naar Jacob. heee!! Waar ben jij. ik was van plan te gaan hardlopen maar je was niet thuis? greets Belle. Tikte op verzenden en liep toen naar beneden. Deed mijn schoenen aan en zette mijn muziek op. https://www.youtube.com/watch?v=KtxhlDzBOXE. en ging van een stukje lopen.
Er zijn nog geen reacties.