We zetten de boodschappen op tafel. Ryan en Emma zaten eindelijk ook buiten. 'Goeiemorgen.' Glimlachte ik naar Ryan en Emma. 'Goodmorning.' Kreeg ik terug. Ik pakte een plastic bordje en legde daar twee croissantjes op. Derest had ook al hun ontbijt op hun bord liggen. 'Wat gaan we doen vandaag?' Vroeg Sterre enthousiast. Ik wachtte maar op antwoord. Ik had geen idee en Chaz had ons hier uiteindelijk naar toe gebracht. 'Ja Chaz, wat gaan we doen?' 'Uh..' Het was even stil. 'We kunnen ook apart op stap gaan. Jullie meiden en wij jongens.' Emma slikte even een keek naar Ryan. Ja ja, stel je voor.. Een dag zonder je vriend op stap. 'Lijkt me leuk.' Lachte Justin. Ik keek Sterre aan. 'We kunnen naar de stad gaan en shoppen?' Stelde ik voor. Sterre sprong op van haar stoel en dook haar en mijn tent in. Ze kwam er weer uit met haar tasje. 'Ik ben er klaar voor.' Ik lachte en stond op. Ik ruimde de tafel af met Emma. De jongens bleven rustig op hun stoel zitten. Nadat we klaar waren met opruimen pakten ook wij onze tas uit de tent en zeiden de jongens gedag. We liepen door het bos. Toen we na een kwartiertje bij de weg uitkwamen liepen we naar de stad. Het was wel eventjes lopen, maar we waren toch met z'n drietjes.
'We moeten leuke jurkjes scoren voor als we uitgaan!' 'Ja, ik heb er ook nog wel een paar nodig..' Zei Emma nadat ze eindelijk haar telefoon weer in haar tas had gestopt. Ze was waarschijnlijk met Ryan aan het appen. We liepen een Chanel winkel in en waren opzoek naar leuke jurkjes. Ik zocht niet alleen jurkjes. Als ik wat leuk zag, zou ik het kopen. Emma en Sterre waren in de paskamers. Ze hadden al leuke jurkjes gevonden. Sterre kwam als eerst het paskamertje uit en showde haar jurkje met een glimlach. 'Wauw Ster, die staat je echt heel goed.' Zonder grappen. Dat jurkje stond haar echt geweldig. Sterre had een prachtfiguur. Sterre bekeek haarzelf nog even in een spiegel en trok toen het gordijn weer achter haar dicht. Nadat we alle drie wat kleren hadden gevonden rekenden we af. Ik had een leren zwarte broek gevonden, een leuk wit topje voor erop en nog wat leuke kortje jurkjes. Emma had ook een aantal jurkjes gekocht. 'Nu nog pumps girls.' Zei Sterre toen we voor een schoenenwinkel stonden. Ze stapte naar binnen en er rinkelde een bel. Emma en ik volgden na Sterre. Ik paste leuke zwarte pumps met een zwarte strikje bovenop. Nadat we alle drie nieuwe pumps hadden gekocht begon ik toch wel trek te krijgen. 'Laten we gaan luchen.' Stelde ik voor. Ze knikten en we gingen opzoek naar een restaurant.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen