48
Ik ga binnenkort een nieuw verhaal beginnen ,maar deze blijf ik ook verder doen.
Ik ben nu volop bezig met het andere verhaal uit te schrijven en ga de 'cover' binnenkort activeren. Het is een Harry verhaal en ik hoop dat jullie hem leuk zullen vinden.
EN als je ideen hebt voor dit verhaal laat het me maar weten want ik kan wel inspiratie gebruiken.
Ik stelde me recht, nam Jessica nog eens stevig vast. Ademde eens diep in en uit en ging dan naar buiten en liep naar huis.
"Ben je nu al terug?" vroeg Niall toen ik binnenkwam.
Ik knikte en probeerde mijn ogen te verstoppen achter mijn haar, omdat ze nog rood zagen van te wenen. Ik wou net naar boven lopen. "Krijg ik geen kusje?" vroeg Niall op een zielige toon. "Ja, ik kom zo." riep ik van halverwege de trap. Ik liep naar de badkamer, draaide de kraan open. En liet mijn handen onder het koude water glijden.
Ik vormde een kommetje met mijn handen zodat ik wat water opving. Wanneer ik vond dat ik genoeg had gooide ik dit in mijn gezicht. En kleine kreet verliet mijn mond, dat was kouder dan verwacht. Ik keek in de spiegel en zag mijn mascara tot op mijn kaak hangen.
Zou het al hele tijd zo geweest zijn, als er maar geen paparazi me zo gezien heeft.
Ik hoorde voetstappen op de trap en nam snel een handdoek om mijn kaak af te kuisen.
"Wat ben je aan het doen?" vroeg de bezorgde stem van Louis.
"Euhm ik.." probeerde ik te zeggen.
"Water in je gezicht gegooid? Heb je het warm? Heb je koorts?" vroeg hij en legde zijn hand al op mijn voorhoofd.
"Nee, ik denk het niet." stamelde ik. Louis de losbol is opeens super bezorgd humm raar.
"Sorry dat ik zo bezorgd doe, Jess stuurde me dat ik op jou moest letten omdat ze bezorgd is en aangezien ik jullie beide goed ken, moet er al iets erg gebeuren tegen wanneer dat jij zo van de kaart bent en Jess ongerust hebt gemaakt na je bezoekje." vertelde Louis me.
Daar heb je het al.
"Euhm, ja sorry ik euhm." ik barste weer uit in tranen.
Louis verschoot dat ik begon te wenen en nam me stevig vast. "Shhhtttt." suste hij. "Je kan er met mij over praten." zei hij.
Ik keek hem aan met mijn waterige ogen. Zou ik het hem wel vertellen, moest hij het weten zou hij boos zijn, maar hij is zo bezorgd. "Ik zal het wel eens vertellen ma zou nu liever slapen." zei ik. "Vertel het niet tegen de anderen dat ik begon te wenen." smeekte ik. "Natuurlijk niet." zei hij en drukte een kus op mijn voorhoofd en stak me nog in bed.
LOUIS POV
Nadat ik Yardéna in bed stak ging ik naar beneden bij de anderen.
Eigenlijk wist ik al alles van wat er gebeurd was tussen haar en Liam, zodra ze vertrokken was bij mij thuis had Jessica me gebeld, om te zeggen dat ze ongerust was maar ze moest mij natuurlijk wel de reden vertellen.
"Waar is dena?" vroeg Harry onmiddelijk. "Ze heeft euhm hoofdpijn en ligt in bed." verzon ik.
"Is ze ziek?" vroeg Harry bezorgd. "Nee gewoon last van de warmte, dit is niet echt weer dat we gewoon zijn in Londen. Bloody 29 °C."
Reageer (3)
Snel verder x
1 decennium geledenSnel verder!
1 decennium geledenAwn :d
1 decennium geleden