47
Ik verzette mijn gedachten en liep gewoon door naar Jessica.
"Hey schat." zei Jess en gaf me een stevige knuffel. "Hey." zei ik droog. "Wat is er?" vroeg ze onmiddelijk.
Ze kent me echt veel te goed.
"Laten we eerst naar binnen gaan, dan vertel ik het." zei ik en liep al naar binnen.
"Vertel nu wat er scheelt." zegt Jessica opdringerig, terwijl we ons al in de zetel hadden geïnstaleerd.
"Ik en-..." begon ik. "Niall hebben ruzie." probeerde ze mijn zin af te maken. "Neen." antwoord ik. "Verwachten een kindje." gokt ze. "Nee, Jess mag ik zelf vertellen?"
"Ja, sorry doe maar." zei ze en luisterde aandachig.
"Ik en Liam hebben bepaalde dingen gedaan die nie kunnen." begon ik. "Wanneer?" vroeg ze. "Vooral gisterenavond, maar daarnet ook. Hij liep met me mee omdat hij nog naar huis ging om verse kleren aan te doen. Hij trok me in een steegje, nam me op en kuste me." zei ik en probeerde mijn tranen te bedwingen.
"Wow euhm, ja vetel eens wat er gisterenavond dan is gebeurd." zei ze sprakeloos.
Ik vertelde alles, hoe ik hem geplezierd heb, hoe ik loog tegen Niall, dat Harry me bijna door had.
"Hoe.. hoe is dit allemaal begonnen. Zomaar uit het niets?" vroeg ze alsof ze het niet begreep, of niet wou begrijpen.
"Toen we gingen gaan zwemmen, mijn topje viel af en hij hield net optijd de draadjes vast, daarna deed hij anders samen in de glijbaan, de aanrakingen."
"En daarna?" vroeg ze door.
"Ik kon niet slapen dus ging ik naar beneden, Liam was er ook. Ik vroeg waarom hij zo raar deed en toen bekende hij alles, dat hij gevoelens voor me had doordat we beste vrienden zijn. En toen kuste hij me."
"En jij hebt hem terug gekust?" vroeg ze onzeker.
Ik kon mijn tranen niet meer bedwingen en het kwam er allemaal uit.
"Meisje toch." zei Jessica en nam me vast. Ik legde mijn hoofd op haar inmiddels toch al wat dikkere buik. "Ik hoor je baby's hartje kloppen." zei ik tussen mijn snikken door. "Wil je morgen mee met mij naar de gynecoloog om het geslacht te weten?" vroeg ze aan mij voor vooral toch het onderwerp te veranderen.
"Natuurlijk." zei ik en zette me terug recht en veegde mijn tranen weg.
"Ga je het aan Niall vertellen?" vroeg ze dan toch.
"Ik weet het niet, zou ik het moeten vetellen?" vroeg ik. "Dat moet jij weten, volg je hart. Praat er eens over met Liam of vertel het eerst tegen je broer." stelde ze voor.
"Harry? Ik heb al gelogen tegen hem. Als ik hem nu de waarheid vertel, zal hij me haten." zei ik.
"Hij is je broer en zou je nooit haten. Ga nu naar huis en vertel het. Want hoe langer je wacht met de waarheid hoe meer en meer al de rest een leugen lijkt, en zo vergeeft Niall jou en Li misschien niet."
Reageer (2)
Snel verder !!! (:
1 decennium geledenHarry! BIG BROTHER! (: x
1 decennium geleden