klein stukje nog^^

Langzaam word ik wakker als ik een hand mijn gezicht aan voel raken. Geschreeuw vult mijn oren, maar ik zoek er niks achter. Langzaam aan sperren mijn ogen zich wijder open als ik besef wat er aan de gang is. Omdat ik nog steeds op de grond zit, zie ik alleen een paar hakken, Jimmy Choo's om precies te zijn, maar dat is genoeg om te beseffen wie er voor me staan. Dahvie met een bloederige kras op zijn wang, en Katy er tegenover, zogenaamd de rook afblazend van het mesje dat ze tussen haar gemanicuurde nagels laat dansen. Voordat Katy het doorheeft, spurt Dahvie op haar af, en geeft haar een elleboog in haar maag, waardoor ze achterover valt, waarna er een paar trappen in haar maag volgen. Ik sta op, en loop rustig naar Dahvie toe, terwijl Katy het uitkreunt van de pijn. Ik trek haar hakken uit, en pak mijn tas. Een van de onaangekondigde aankopen die zich daarin bevonden was een zippo en vloeistof voor in de zippo. Ik pak ze uit de tas, vul de zippo, gooi de aanstekervloeistof over de schoenen en loop terug naar Katy. Ik sleur haar mee het station uit, naar een grasveldje, en gooi haar weer neer. Ik zet de schoenen voor haar neer, trek een gemene grijns op mijn gezicht en laat mijn vingers over het wieltje rollen die de schoenen laten vlammen. Nooit geweten dat ze ook nog eens heel mooi in de fik kunnen staan! ^^ In haar ogen verschijnt pure haat, en iets in mij zegt dat ik hier niet zomaar mee wegkom. Ik geef haar nog 1 trap , en loop met Dahvie terug het station in terwijl hordes mensen zich rond Katy verzamelen.

Reageer (3)

  • PrincessDidi

    snel verder<3 xx

    1 decennium geleden
  • BloodySky

    VERDER!!!
    En het was haar verdiende loon ook!

    1 decennium geleden
  • Kauwgomjunky

    nice snel verder xX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen