O45 - SLENDER POV!
Slender POV
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (13)
Kut...... (Ik lees deze storie voor de tweede keer meteen achter elkaar)
7 jaar geledenIk was vergeten dat dat plaatje dat ik niet wou zien hier was.... Ik schrik me helemaal dood...
Bruhhhhhhh.
Ik heb met mijn ogen dicht naar beneden gescrold. Omdat ik het plaatje niet wou zien....
7 jaar geledenblontdnerdje ik schrok me de pleures toen ik het filmpje keek !
1 decennium geledenIM HAPPY
1 decennium geledenIK HEB HET GISTERENAVOND NIET GELEZEN! IK HEB HEEEEEERLIJK GESLAPEN
Vaker slender pov, het is heerlijk om te lezen : D
Ik schrok ne de pleures, ineens dat plaatje, ik schrik elke keer
ik ging ook helemaal stuk om dat stukje dat 'ie grijnsde. Ik zag het voor me.
Luister dit lied
sympathy for Slendermannnn
ohmy hahahah ik dacht precies hetzelfde als iheartnouis haha luv it!
1 decennium geleden[en is het echt dom dat ik nog steeds denk dat Zayn er iets mee te maken heeft? Ja, dat IS dom haha naja.. idk niet dat hij slender is (of toch wel 660 maar dat ie dr wat mee te maken heeft)