Foto bij you are special (Tom lovestory) 19

Reacties?

Je hoorde Tom in paniek vragen of alles goed was en waar je was. Jij: “Nee, en ik ben aan die autobaan vlak bij dat bos.” Tom: “Wat doe jij daar?” Jij: “Leg ik je nog wel uit, zou je mij alsjeblieft willen halen?” Even was het stil en toen hoorde je Tom zeggen: “Ik ben onderweg.” Nog voor hij aflegde zei je snel: “En schrik alsjeblieft niet straks.” Toen legde je af. Je ging zitten aan de rand van de weg. En nu wachten, dacht je.

Tom pov:
Je legde af en keek Bill bang aan die naast jou in de auto zat. Je antwoordde meteen op de vraag van Bill. Jij: “Ik weet niet wat er gebeurt is maar het klonk niet goed.” Je reed zo snel mogelijk. Je wist op zijn minst waar ze ergens was anders had je jou nog meer zorgen gemaakt. Zonder dat je het door had, duwde je jou voet nog harder in op het gaspedaal. Bill: “Tom! Rustig of wil je soms dood!” Je verschoot van Bill zijn reactie en remde meteen wat af. Je hoorde hem denken: ‘En dat allemaal voor een meisje waar hij verliefd op is.’ Jij: “Ik ben niet op haar verliefd!” Bill: “Stop met mijn gedachten te lezen.” Jij: “Oh sorry hoor maar ik heb het niet onder controle.” Bill zuchtte en niet veel later keek hij opzij. Bill: “STOP!” Je verschoot zo hard dat je alles dicht sloeg. Jij: “Bill waar is dat voor nodig!” Maar meteen keek je opzij en zag Kelly op de grond zitten. Je kon duidelijk zien dat ze bloedde. Ze had haar cheerleaderpakje aan en toen stapte je uit. Bill was ondertussen al naar haar toegerend. Jij: “Kelly?” Bill: “Ze is bewusteloos.” Je keek naar haar gezicht waar je zag hoe een deuk steeds kleiner en kleiner werd op haar voorhoofd. Je zag hoe haar schouder in een rare houding lag en zag je nou goed? Zag je haar ribben? Je zag Bill ook kijken en wit wegtrekken. Hij stond snel op en liep naar de bosjes toe waar hij begon te kotsen. Jij: “Wat is er toch met haar gebeurt?”

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen