Foto bij He changed her life. <3

30 juni 2005

Lief dagboekje,


Vandaag ben ik met mama gaan winkelen, het was echt super gezellig. Ik kreeg van mama een heel leuk blauw jurkje en bijpassende sandaaltjes, want de vakantie is vandaag begonnen dus ik moest me al wat voorbereiden. Omdat het zo warm was; zo'n 28°c besloten mama en ik een ijsje te gaan eten. Zoals altijd koos mama een ijsje met 2 bolletjes banaan, ik wilde eens de nieuwe smaak speculaas proeven en ik moet zeggen het was gewoon heerlijk. Toen ons ijsje op was zei mama me dat we om mijn broertje Tim moesten gaan, het arme schaapje moest vandaag met zijn scouts groep gaan fietsen hij zal het wel snik heet gehad hebben, maar toen we hem in de auto hadden gestopt bleek hij heel erg blij te zijn met de dag, ik kon echt niet wachten tot de volgende uitstap. Toen we op weg waren naar huis kreeg ik het idee dat ik nog naar de boekhandel moest want vorige week had ik een hele mooie poster gezien van Justin Bieber voor maar 2euro extra. Ik ging vlug naar binnen, haastig begon ik rond te zoeken want ik hoorde mama op de teuter van de auto drukken. Ik liep gelijk tegen een jongen aan hij leek me raar met zijn petje, zonnebril aan. Ik kon zijn gezicht amper zien. Ik zei hem dat het me speet maar kreeg geen antwoord terug, niet veel later vond ik het tijdschrift en liep de auto in. Tim begon wild te roepen kijk daar het is Justin, ik begreep hem niet mama was aan het bellen en zei kwaad tegen Tim dat hij moest ophouden. Ik stapte in de auto en keek nog eens naar buiten waar Tim naar toewees ik zag de jongen waar ik per ongeluk in het winkeltje tegen liep, hij zette zijn zonnebril af, hij was best wel knap. Toen ik beter keek zag ik het; het was Justin Bieber. Maar al snel was de zonnebril weer op. Ik kon het niet geloven, was dat echt Justin?? Maar dan kan toch niet?? Ofwel??

Amber x

Reageer (4)

  • Bennedict

    Haha leuk!

    1 decennium geleden
  • floepii

    verder!!!

    1 decennium geleden
  • xFireflies

    verder.(baby)

    1 decennium geleden
  • xAppelSapje

    verduuuuuuuuuuuuuuuur
    super goed
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen