De dreuzelvakantie 10
"als ik zeg wat het is,is het niet meer wat het was."zei de sfinx"dat was het raadsel "als ik zeg wat het is, is het niet meer wat het was"
ik en lily keken elkaar aan. dit kon lastig worden.
ja mensen, het antwoord was dus een geheim
(ik weet het stom maja ik wist niets beters:Y))
srry srry srry dat ie zo laat is
a hugh and a fight
ik keek lily geschrokken aan. was dat het?? ik kende het antwoord al heel mijn leven.
"het antwoord is een geheim, duh" de sfinx knikte en stapte opzij. we konden weer verder.
lilly was dolblij en zonder enige aanleiding smeet ze haar armen rond mijn nek en gaf me een kus op mijn wang. ik werd rood en plots herstelde ze zich en liep gewoon naast mij verder alsof er niets gebeurt was.
we liepen zwijgend verder. tot we plots tenten zagen staan. ze waren groen en zilver. en uit een ervan kwam een grote haakneus gevolgt door gordijnen van zwart vettig haar. oooh fantastisch kon het nog erger worden??? we waren verdwaald en zaten in het kamp van de zwadderaars. "lily??" vroeg sneep verbaasd. "nee, de paashaas" antwoordde ik droog. lily negeerde me en ging met sneepie praaten. ik zag , terwijl sneep en lily praatten, zo wa al mijn aartsvijanden uit de tenten komen. ze zagen er niet echt erg vrolijk uit. "euh, lily ik denk dat we moeten gaan..." zei ik aarzelend. lily negeerde me nog steeds. dan maar op de garde manier. ik mompelde een spreuk (srry ben hem even vergeten ) en er kwam een rode lichtstraal uit, recht tussen de ogen van de dichtsbijzijnde zwadderaar die sierlijk neerviel. toen werden ze pas echt kwaad, dus greep ik lily bij haar pols en sleepte haar het kamp uit, spreuken achter me roepend. toen we op veilige afstand waren stopte ik met lopen.
lachend keek ik haar aan maar ze leek een beetje heel erg kwaad. " wat denk je dat je daar deed?? riep ze naar me. "k heb je zo net gered van die zwadderaars!!" "moest jij niet zo beginnen freaken zijn was er niets gebeurt!!
neuh ze zouden ons alleen half vermoorde hebben!! "ze wouden ons helpen!! stomme debiel!!" "zonder deze stomme debiel zat jij nog vast bij de sfinx!!" lily werd helemaal rood toen ze terug dacht aan die knuffel. " beeld je maar niets in!!" schreeuwde ze en ze gaf me een klap in mijn gezicht. toen draaide ze zich om en liep ze terug naar het kamp.
Er zijn nog geen reacties.