De dreuzelvakantie 7
er werden geen konijntjes verwond bij het maken van deze quiz
mijn eerste quiz van dit jaar!!! iedereen gaat toch een eerste reactie op mijn eerste quiz van het jaar zetten hé?
peter and the bunnies
*sirius pov*
we deden een snelle takverdeling om op tijd te kunnen slapen. lilly en james gingen hout halen voor een vuur,remus en melissa (meisje van griffoendor) zetten de tent op en ik en peter gingen eten halen.(we moesten eigenlijk koken maar we hadden alleen bonen in blik mee en daar had niemand zin in dus gingen we op jacht). de rest van griffoendor zaten een paar kilometer verderop een kamp op te zetten omdat we zo meer eten zouden vinden.
ik en peter gingen dus op weg door het bos. we waren al even onderweg tot plots peter iets zag bewegen.
peter: sirius er be...be...be.. bewoog iets!!!
ik:*zucht* ooi al van een vogel gehoord??? die beesten die in bossen leven en bewegen!!
peter liep verder tot hij weer iets zag bewegen. maar voor hij iets kon zeggen had ik het ook gezien. het liep door de struiken, nam peter bij zijn enkel en sleurde hem mee.ik rende in paniek achter hem aan.tot het spoor stopte bij een holle boom.
ik: PETER ZIT JE DAAR ???!!!
ik hoorde wat gemompel wat waarschijnlijk "ja" betekende. dus ik nam een aanloop en sprong in de holle boom. de boom kwam uit op een grote ondergrondse grot. daar zat peter in een hoekje. maar naast hem zat een .....
lief,klein,konijntje!
ik: peter moet je daar nu bang voor zijn?? ik liep op het beestje af, pakte het op en begon het te aaien.
ik: peter, als je hier al bang voor bent..
maar voor mijn zin afwas zag ik iets bewegen aan de andere kant van de grot. het was een...
groot,eng monster-konijn dinges!!
ik: ow shit!
ik trok mijn toverstok, schreeuwde"paralitis" en de rode straal raakte het konijn tussen zijn ogen. en hij viel bewusteloos neer.
peter kwam trillerig overeind.
peter: wwwwe mmmmoeten nnog eten vinden.
ik: vanavond staat er konijn op het menu!!!
het reuze-konijn bewoog en ik en peter snelden de grot uit.
ik: het zullen toch maar bonen in blik worden!!
terwijl we naar de kampplaats liepen mompelde peter nog:" ik zei toch dat konijnen gevaarlijk zijn"
Reageer (1)
jaa leuk!
1 decennium geledenooeeeh wel eng hoor die konijntesxDxD