deze duurde weer iets langer maar ja


vrolijk kerstfeest en gelukkig nieuwjaar iedereen !!!(flower)

het is bijna nieuwjaar dus....


ik wil héééél véééél reacties!!!!


kamperen...
* sirius pov* (is makkelijker om in te schrijven)
iedereen moest een slaapzak nemen en kreeg zijn toverstok terug. het moment voor anderling om een preek te geven.

anderling: jongens en meisjes jullie hebben jullie toverstok terug maar als ik merk dat je ze verkeerd gebruikt zorg ik er persoonlijk voor dat je ze tot volgend schooljaar niet meer zult zien! ben ik duidelijk?!! en meneer zwarts dat geldt ook voor jou !!.
je was net bezig met sneep zijn broek af te toveren.

jij: (A) maar mevrouw ik moet toch testen of hij werkt!!

anderling zuchtte en preekte verder over dat ze voorzichtig moesten zijn, de andere afdelingen niet mochten storen en dat er geen begleiding mee gong maar dat dat niet betekende dat ze niet wisten wat ze deden en meer lerarenpraat.
toen ze eindelijk doorhad dat niemand meer luisterde gaf ze hen een tent, eten, een gasvuurtje en het boek "duistere wezens en hun bestrijding"
dan mochten jullie eindelijk vertrekken.
je liep samen met james en remus voorop.
james: ze zeggen dat perkamentus een echte draak heeft laten overvliegen vanuit roemenië om hier in het bos te zetten!!!

remus: james,denk eens na! derdejaars zadelen ze echt niet met een draak op en zo'n beest zet heel het bos in lichterlaaie voor we nog maar in de buurt komen!!
james haaldde onverschillig zijn schouders op.

jij: ze zeggen ook dat er een sfinx,dementors,roodkopjes,wierlingen en reuzespinnen in het bos zitten!!

james: het lijkt wel het toverscholtoernooi!!!!
peter hobbelde naar jullie.

peter:die beesten kunnen toch niet in het bos zitten hé???
hij zag eruit alsof hij elk moment in tranen kon uitbarsten.
jij: nee hoor peter er zitten alleen pony's,hertjes en o zo gevaarlijke konijnen!!

peter: zitten er echt konijnen??? ik ben allergisch aan konijnen!!!

jij(denkend) die jongen is een echte ramp!!

remus stoptte met lopen op een open plek
remus:dit lijkt mij de perfecte plek voor een kampplaats!! en er is nog niets gebeurd !!!

james: inderdaad nóg niets want sraks komen de konijntjes peter te grazen nemen!!

Reageer (2)

  • Arixki

    echt leuk hoor;)
    We want More(hoera)We Want More xD

    oooh kijk wel uit voor de konijntjes he
    xD

    1 decennium geleden
  • ResetKnopje

    Leuk :D snel verder (Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen