De druezelvakantie 5
tijd voor opdracht 2!!
de helft is waargebeurt
srry dat het zo lang duurde maar geen ispiratie + homework (wie dat heeft uit gevonden doe ik nog eens iets) = lan wachten
maar hij is extra lang deze keer
opdracht 2
bij het ontbijt de volgende ochtend hoorde ze de volgende opdracht.
ze moesten een tocht maken en zo snel mogelijk terug zij want wie niet op tijd was mocht niet op de eindfuif komen.
sirius:kom mee!!
ze liepen zo stil en snel ze konden naar de keuken en zagen alle zwadderaars met en schortje de afwas doen.
james: hé sneep zeg "chees"
klik een foto
ze begonnen superhard te lachen tot pr slakhoor (ook met schortje) ze buiten smeet.
even later was de afwas gebeurt en stonden ze klaar voor opdracht 2
nu gingen de afdelingshoofden ook mee om te voorkomen dat een groep weer zo laat kwam.
pr anderling: jongens en meisjes,ik wil dat we als een groep bij elkaar blijven en niemand achterlaten. we moeten samen werken als iemand tegenstribbelt zet ik hem persoonlijk op de bus en mag hij naar huis begrepen???
iedereen:ja
ze begoonen te stappen en na een tijdje zei amanda weesgrauw (een grieffoendor): professor,als we hier doorsteken kunnen we een heel stuk afsnijden.
ze wees naar een weiland.
pr anderling: oké dan
ze liepen het veld op en liepen een heel stuk door tot daar, glinsterend in het zonlicht, een beek lag.
pr anderling:draai jullie om,we gaan terug we h-kunnen iet verder.
james:maar professor,we kunnen er toch overspringen.
sirius: ja zo breed is ze niet
anderling: (met een diepe zucht) als jullie dan zo graag willen springen mij best!!
sirius en james stonden meteen aan de overkant en remus volgde niet veel later.
anderling wou laten zien dat ze nog lenig was voor haar leeftijd,met als gevolg dat ze recht in de beek sprong.
na ongeveer een half uur was iedereen behalve lilly,peter,amanda
remus: komaan peter!!! je kan het wel!!
james: of niet...
sirius: gaan jullie vandaag nog springen of moeten we morgen terug komen?
amanda :ik durf niet!!ik spring echt nooit
lilly:ik ga wel!!!
ze nam een aanloop en kwam in stijl op de overkant.
remus:komaan peter!!! je kan het wel !!!!
peter: misschien kunnen we die boom omduwen
sirius:ja tuurlijk -_-*
amanda:lilly, laat mij niet alleen !!!
lilly:spring dan!!!
amanda:ik durf niet
lilly: kijk uit !!! er komt een paard aan!!
amanada:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
in 2seconden stond ze aan de overkant.
james: nu peter nog
peter: kunnen jullie echt niet proberen om die boom om te duwen???
toen peter er van overtuigd was dat de boom omduwen niet zou helpen sprongen james en sirius hem maar te hulp.
james: spring op me rug, dan gaan we met zen allen naar de overkant.
peter klom onwennig op zijn rug en james sprong de beek over.
lilly: dat was het dan, de beek hebben we overleefd, maar het is al 3 uur!!
iedereen sprong recht en holde naar de kant waar het kamphuis moest liggen.hijgend kwamen de grieffoendors wonder boven wonder als voor laatste toe. en als laatste, net na de grieffoendors kwamen (je kan het al raden)zwadderich.
perkie: iedereen is toegekomen en de zwadderaars waren laatst. we hadden gezegd dat ze niet naar de eind-fuif mochten maar ze kunen het nog inhalen door de laatste proef: 1 nacht kamperen in het bos, waar we allemaal beesten hebben in losgelaten. veel geluk!!
Reageer (4)
Meeer
1 decennium geledenkan je me laten weten wanneer hij er is
Snel verder!! kvind het egt leuk :D:D
1 decennium geledenxxx
snel verder
1 decennium geledeni luve sirius
ik weet niet wrm
maar oke
xxx
more!
1 decennium geleden