En hier zijn ze de 5 vijanden, geef ze een applaus Callum, Tobias, Hans, Sophie en Chanti.
Welkom nieuwe bewoners.
Callum jij bent de excollega van Ben hij heeft jouw uit de band geschopt hoe wil je duidelijk maken dat je niet leuk vondt.
Hij moet weten dat je mij er niet zomaar moet uitschoppen , dat pik ik niet en dat ga ik hem haarfijn uitleggen.
Tobias, de ex van Lilith. Wat vind je ervan dat Lilith een nieuw vriendje heeft in het huis Xavier.
IK vind het bullshit Lilith en ik hebben 4 jaar een relatie gehad en nu papt ze aan met die kakker.
Sophie de moeder van Jolie. Heb je spijt van vroeger. Ja ik heb zeker spijt ik kom hier niet om haar het leven zuur te maken ik wil dat duidelijk wat er precies gebeurd is. Hans de vader van Lynn de indringer. Jij wou thuis niet meer met Lynn spreken en nu toch wel waarom, Ze is lesbisch en als ze thuis niet wil luisteren dat het niet hoort dan doe ik het wel via Big Brother. En als laatste Chanti de collega van Noortje. Noortje heeft in het huis gelogen over haar echte werk ga jij dat nu onthullen. Ja ik maak haar het leven zuur ze speelt altijd de baas over mij op het werk en nu is het tijd voor het tegenovergestelde.
Vijanden ik vraag jullie deze bivakmutsen op te zetten en dan het huis te betreden.

En daar gaan ze hoe zullen ze reageren dat zien we nu al.
De 5 bewoners van wie de vijanden zijn zitten in de opdrachtkamer aan een lange tafel te dineren
En we gaan nu live naar het huis waar de vijanden binnenkomen

Dit is Big Brother. Bewoners jullie zijn uitgenodigd voor een speciaal etentje voor 10 personen maar nu zijn jullie nog met 5. Maar dat is niet voor lang want hier zijn jullie eetgenoten.
De 5 vijanden met bivakmutsen zaten tegenover de bewoners
Dit is Big Brother het is tijd om jullie te onthullen.
De vijanden deden een voor een hun muts af, Eerst was het Callum die tegenover Ben zat.
" Oh nee jij" "Goedenavond Ben".
De volgende Tobias.
" Hoi Lilith heb je me gemist".
Lilith slikte
De volgende Hans,
" Pap wat doe jij hier" en Lynn begon te huilen,
De volgende Sophie'
"Hey Jolie ik ben je moeder"
" Wat OMG dat meen je niet"
En als laatste Chanti
" Nou Noortje daar ben ik dan".
" OH nee jij wou wel als laatste hier hebben".

Dit is Big Brother smakelijk eten

Morgen kijken we hoeveel impact dit heeft op de bewoners dus kijk morgen weer.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen