Foto bij OO1

Dit is Myrthe, ze is het echte zusje van James, ze doen alles samen, zorgen veel voor Appie en worden vaak als stelletje aan gezien. Wat ze dan zeggen? "Yup, dat zijn we, en dit is onze kleine!" Myrthe zit in de 2e klas en doet VWO. Haar vader heeft een eigen studio en heeft samen gewerkt met, Mainstreet, One Direction, Rihanna, Femke Meines, en nu dus met BBrave.

Vanuit Myrthe:

Vanaf de dag dat ik je voor het eerst zag, was er iets in mn ogen dat me zei, dat me zei.
Laat deze niet varen nee, nee.
En daarom heb ik, je het liefst dicht bij mij ohoh!
Ik hou echt van alles wat je doet, geloof me babe ik vind het goed!
Maar ohoho jij, vind dat ik overdrijf, vind dat ik rustig aan moet doen maar kijk.
En ohoho jij, hebt misschien de tijd, maar elk uur met jou is zo voor bij.

Door jou voel ik me up, up, up, niet down, down, down, maar up, up, up, in the sky.
Door jou voel ik me up, up, up, oooh, niet down, down, down, maar up, up, up, in the sky.
ohohoho oho 4x

En iedereen, die weet het, die weet het, het is ook niet dat het niet te zien, isss.
Ik stuur je rozen, en smsjes, ooh jij bent meer dan, alleen maar presjes. (ofzo)
En ik hou echt van alles wat je doet, geloof me babe ik vind het goed!
Maar ohoho jij, vind dat ik overdrijf, vind dat ik rustig aan moet doen maar kijk.
En ohoho jij, hebt misschien de tijd, maar elke uur met jou is zo voor bij.

Door jou voel ik me up, up, up, niet down, down, down, maar up, up, up, in the sky.
Door jou voel ik me up, up, up, oooh, niet down, down, down, maar up, up, up, in the sky.
ohohoho oho 4x

Het liefst schreeuw ik het uit, Ahah!
Ja uit, Ahah!
Want dit is met geen woord te beschrijven!
Het liefst schreeuw ik het uit, Ahah!
Ja uit, Ahah!
Misschien dat je het dan zult begrijpen!

Door jou voel ik me up, up, up, niet down, down, down, maar up, in the sky.
Door jou voel ik me up, up, up, oooh, niet down, down, down, maar up, in the sky.

Door jou voel ik me up, up, up, niet down, down, down, maar up, up, up, in the sky.
Door jou voel ik me up, up, up, oooh, niet down, down, down, maar up, up, up, in the sky.
ohohoho oho 4x

Door jou voel ik me uhup.


Het is zo'n mooi lied, denk ik in mezelf. Dan word de deur open gegooit en komt mijn broer James binnen. "JAMES DONDER OP!" schreeuw ik. "Rustig zussie, er is post voor je, van een of andere BBrave" zegt hij en geeft het me. Ik begin te gillen en vlieg hem om de hals. "OMG MAAR JAMES, DAT IS GEWELDIG! Mag ik hem voorlezen?" vraag ik. "Ja tuurlijk, maar hoezo is he..." vraagt hij maar ik begin al voor te lezen.

"Beste Myrthe Leroy.

We kunnen je melden dat je de Meet&Greet met BBrave hebt gewonnen.
Maar we hebben nog meer nieuws.
Je mag samen met een van de jongens een singel opnemen in de studio.
Ze hebben je filmpjes op youtube gezien en vinden dat je talent hebt.
Je hebt echt massel Myrthe.
We horen nog wel van je!
Hier heb je de nummers van de jongens, dan kun je contact opnemen.

Groetjes,
de Producer van BBrave
."

"Wauw, mijn zusje word beroemt!" zegt James en tilt me op. "James, ik vind dit echt te gek, maar..." zeg ik en krijg tranen in mijn ogen. "Lieverd, wat is er? Het is toch fantastisch! Je hebt nu de nummers van je idolen, je hebt een Meet&Greet met ze, en mag een singel opnemen met een van de jongens! Hoe te gek is dat?" zegt hij en kijkt me raar aan. "Het is echt heel erg leuk maar, ik moet dan steeds vaker weg, en, ik kan niet zonder je, en Jula dan ? Wat moet ik zonder haar?" vraag ik helemaal hysterisch. "Myrthe, je moet niet zo denken. Papa heeft een eigen studio in de stad, het kan daar heus wel. Of ik ga met je mee, zonder mij ga jij nergens heen!" zegt hij en knuffelt me. "Je bent lief" zeg ik en begin te huilen. Als ik opkijk zie ik dat James ook huilt. Ik zeg maar niks, ik vraag het zo wel. Ik leg mijn hoofd weer op zijn schouder. James geeft me een kusje op mijn haar en pakt me dan bij mijn schouders. Ik kijk nog steeds naar mijn schoenen, ik wil hem niet zien huilen, dat kan ik niet zien. "Kijk me is aan" zegt James en tikt met zijn vinger op mijn kin. "Nee, ik... ik kan je niet zien huilen..." zeg ik en begin nog harder te huilen.

Ik, James, Appie-flappie en mijn stiefbroer Thomas. Hij is de zoon van mijn gemene stiefvader Alberto. Hij is Italiaans en echt een man om van te kotsen. Thomas is op zich een hele lieve jongen. Maar toch, James is de beste broer die je je zou kunnen wensen! We doen alles samen en mensen beschouwen ons vaak als een stelletje, maar dat zijn we niet. "Maar Myrthe, ik, James, Appie en Jula kunnen niet zonder je. Mis kun je contact opnemen met Kaj of Jai of een van de jongens, en vragen of het in jouwn vaders studio mag?" zegt Thomas. Op dat moment gaat mijn mobiel af. Ik neem op en meteen hoor ik wie het is...

Reageer (2)

  • BattleFieldx

    OMG, BBRAVE.

    Ik ben ook bezig met een BBrave story, misschien wil je die ook lezen :)

    Water Destroys Everything - BBrave

    {sorry als je reclame haat :(}

    1 decennium geleden
  • ziaIl

    DOOR JOU VOEL IK ME UP UP UP <333
    Omg abooo
    snel verderr x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen