Foto bij lessen aan de Welp

"ik leer je aleen de tekenen der Natuur.de tekenen der dromen,der geesten en der magie moet je zelf leren"
oke,dat was goed,mischien kon ik nog wel een andere meester vinden
"oke"
"het eerste dat ik je ga leren zijn de Maansymbolen.als de maan rood is,zal deze een druppel bloeden,het kwaad is dan op zijn sterkst.een witte rand rond de maan voorspeld een ijsstorm,het is dan zo koud in de hemel dat de maangodin haar kap opdoet.een volle maan geeft kracht aan de wezens van het water.als de maan Nieuw is,je hem dus niet ziet,hebben wazens van het water bijna geen kracht.als de maan een perfecte cikkel vormt,is het De Nacht van de Dood,de dood is dan zichtbaar.als de maan word doorkruist door het noorderlicht is het de nacht van evenwicht"
ondertussen had ik aantekeningen gemaakt in het zand:maan met een druppel eronder,maan met rand erom,volle maan,en een ingekleurde volle maan,maan als cikkel,maar als Yin-Yang...

in de verte kwam de zon op,ik staarde ernaar en zuchte,Zo mooi!
Ruco kwam naarst me staan en zij:
"de lucht kleurd rood,we kunnen regen verwachten"
"oh!"
"als de luct rood kleurd is er veel water in de lucht,veel kans op neerslag"
dat wist ik niet!
"kan et ook gaan sneeuwen?"
"was er vanact een kring om de maan?"
"JA!!"
"dan is daar een grote kans voor!"
"COOL!"
"ja,da's koud,ja"
"ja ook"
zou pell niet wakker moeten worden?
ik keek in zijn richting...

Reageer (3)

  • ZeldaFever

    Cool! das koud ja xD

    en dat van dat rode is waar ja xD!!

    1 decennium geleden
  • Deathberry

    en...word hij wakker
    (hoop het)
    plzzzzzzzzzzzz
    snellllllllllllll
    verderrrrrrrrrr

    1 decennium geleden
  • Snowfox

    En... en?!
    OWWW... SNEL VERDER!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen