Foto bij Deel 10:Back to school

"Harry?" "Ja Saar?" "Euhm, op school hé, zouden we dan niet beter..." "Vrienden zijn? Lijkt me ook het beste!" Ik kijk op en lach naar hem. "Kom dan gaan we ontbijten!" Hij neemt mijn hand en trekt me mee naar beneden. Als we in de keuken zijn, is al het eten al op. "Niall? Waar is het eten?" vraagt Harry. Niall kijkt ons schuldig aan en wijst naar zijn buik. We kunnen het niet laten en schieten in de lach, behalve Harry dan. "Schat, het is niet erg, ik heb toch geen honger." Hij kijkt me droevig aan en ik geef hem een kusje. "Hoe gaan jullie dat op school doen?" vraagt Louis. "We zijn vrienden." zegt Harry. "Jongens, we moeten nu echt wel vertrekken, anders komen we te laat." zegt Liam. We nemen allemaal onze spullen en vertrekken richting school. Net als we de school binnenstappen gaat de bel. Iedereen is al naar de les en wij staan nog als enige in de gang. Snel wandelen we naar de klas, net als ik wil binnengaan houd Harry me tegen. Hij duwt me tegen de muur en geeft me een lange kus. "Waar heb ik die aan verdiend?" vraag ik zachtjes. "Ik ben overgeplaatst naar een andere klas, samen met de jongens, maar Louis zit nu bij je." Ik lach even en knik. Ik geef hem nog een kus en ga met Louis de klas binnen. Ik heb geen idee welke les hebben dat ik plots meneer Collins zie zitten. Blijkbaar is de leerkracht ziek en hebben we studie. Ik ga snel naar mijn plaats en Louis komt langs me zitten. Ik haal mijn kladblok tevoorschijn en begin met tekenen. "Je kan mooi tekenen!" fluistert Louis. "Dank je! Maar is speel liever muziek!" zeg ik als ik hem een knipoog geef. Hij lacht even en kijkt terug naar voor. De hele voormiddag is echt enorm saai, de helft van de leerkrachten is ziek dus we hebben gewoon studie. Niet dat ik dat erg vind, ik let toch nooit op. Als de bel gaat neem ik al mijn spullen en ga naar mijn locker. Ik neem mijn lunch eruit en ga richting de bib. "Ga je niet mee naar de kantine?" vraagt Louis. "Nee, ik ga altijd naar de bib onder de middag." Louis kijkt me met een pruillipje aan en zegt "Please, de jongens zijn er al..." Ik rol even met mijn ogen en knik. Louis maakt een Happy-dans en trekt me mee naar de kantine. We gaan ergens zitten en ik zie Harry al meteen. Hij geeft me een knipoog en lacht even. Ik voel dat ik een sms krijg en neem mijn gsm "Ik kan niet wachten tot we weer thuis zijn!xx" "Ik ook niet!xx" Ik kijk weer op en zie dat hij nu ook naar me kijkt. Mijn gsm trilt weer, maar van een onbekend nummer "Saar, Harry kan zijn mond niet houden over je! Ga even naar de bib ofz met hem, dan zijn wij op ons gemak!;) xLiam" Ik lach even en kijk naar hem, als ik weer naar Harry wil kijken zie ik dat hij er niet meer is. Ik kijk Liam vragend aan en hij gebaart dat ik naar de bib moet gaan. Ik knik en sta op. Net als ik de bib wil binnen gaan, komt Harry naar buiten. "Hey Saar, wat doe je hier?" "Euhm, Liam zei dat ik naar hier moest komen..." Er verschijnt een lach op mijn gezicht en hij neemt me mee naar het lokaaltje. "Ik heb een liedje voor je geschreven..." Er verschijnt een lach op mijn gezicht en de jongens komen nu ook binnen. Ze gaan allemaal voor me zitten en Niall neemt de gitaar. Niall begint met spelen en al snel begint Zayn met zingen. Dat liedje is echt zo mooi! Als het liedje gedaan is loopt er een traan over mijn wang. De jongens zien het en komen naar me toe. Ze trekken me in een groepsknuffel en als ze me loslaten veegt Harry mijn traan van mijn wang. "Dankjewel! Het is echt mooi!!" De bel gaat weer en we gaan weer terug naar onze klas...


Wat vinden jullie ervan? :D

Reageer (2)

  • Cliffayne

    N'AAAUUUWWHHHH <33

    1 decennium geleden
  • Hannane

    Oh! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen