34
Weer een nieuw hoofdstuk, ik had een tijdje geen inspiratie meer en toen ik weer een idee had, deed Word het eerst niet (daar schrijf ik alles zodat het bewaard blijft enz.)
X Elien
Ulvida pov.
Je ziet dat Sliva wordt afgevoerd met de ambulance, zelf is het het beste dat je terug gaat naar Aliea academy, je was ten slotte al langer weg en nog langer zal opvallen. Je hebt geen zin in om een verklaring te geven aan je vader dus je besluit gelijk weg te gaan, je gaat Sliva nog wel opzoeken.
In de basis is het ook rustig, Diamond Dust en Prominence of nee ‘chaos’ is aan het trainen in de trainingszaal en Genesis… doet zijn eigen ding . (trainen heeft nog niet echt veel nut als je al heeft veel hebt getraind, en met de helft heeft het ook niet veel zin ). “waar zijn Keeve en Quill” vraag je aan Nero die op de bank probeert te slapen. “weet ik niet, ik probeer te slapen” zegt hij en draait zich om zodat je zijn rug ziet (teken dat je weg moet gaan voor hem) “ik ga al” zeg je geïrriteerd en je loopt weg. Op je kamer ligt een briefje van Keeve dat zij en Quill zijn gaan shoppen, Quill wou graag nieuwe kleren en Keeve heeft veel modeverstand zegt Quill altijd. Dus het wordt weer een rustig dagje, zelfs Vader is er nog niet die heeft zeker weer wat plannen om van Raimon af te komen. In de tijd dat je wat meer met Raimon om ging waren ze nog niet zo erg, dus je snapt het nut er ook niet van waarom ze nou ‘vernietigd’ moeten worden.
Je loopt door de gangen en botst bijna tegen Gazel op. “uit kijken ijskop” zeg je en duwt hem aan de kant. “waarvoor heb ik dat verdient” zegt hij kwetsend. “omdat ik van je hou” zeg je sarcastisch en je loopt door naar de trainingszaal.
Ann zit op het bankje naast het veld, de kinderen die niet bij Chaos gekozen zijn, zijn er nog wel maar moeten gewoon in de basis blijven “en hoe gaat hun training?” vraag je en Ann en gaat naar haar zitten. “het gaat wel” en er komt weer een lange stilte “weetje, ze zeggen dat als er iemand van Chaos geblesseerd is dat ik dan mag spelen” zegt ze blij en springt op. Je kijkt blij maar zelf weet je de echte reden, met een captainvergadering + jij hebben ze dat gezegd dat hun de reserves zijn maar toch niet inkomen want in al die jaren van trainen en gewone wedstrijden spelen is er nog nooit iemand geblesseerd geraakt maar je wilt het ook niet tegen Ann zeggen, want nu heeft ze nog hoop in Chaos.
Nadat de training voorbij is loop je samen met Ann door de gangen, jullie kijken bij Quill de kamer binnen en zien er een berg met tassen en een paar schoenendozen. Gelijk daarna komt Keeve er aanlopen “het stond haar allemaal zo mooi, en we konden niet kiezen..” zucht ze en loopt weer de kamer binnen, nu heeft Quill kleren ingeslagen voor een jaar misschien wel meer! Zelf gaat Quill naast de berg staan, de berg is bijna even groot als haar, zelf is ze niet groot maar als nog! Samen met Ann loop je lachend weg, “Keeve kan gelukkig zo nog wel even door met de kasten inpakken” lacht Ann “heeft ze in ieder geval iets te doen, wij, Genesis, vervelen ons allemaal” zeg je en samen met Ann loop je de keuken in, je ziet dat net op dat moment Vader binnen komt lopen. “waar bent u geweest Vader” vraag je en kijkt hem vragen aan. “er was een ongeluk gebeurd en ik ben wezen kijken, er werd een meisje afgevoerd met een ambulance, ze zeggen dat ze van de trap is gevallen en haar nek ernstig heeft gebroken” antwoordt hij en loopt door naar zijn kamer. ‘tuurlijk joh, lekker liegen, zelf was je erbij en de mannen daar hebben alles verteld’ zeg je in je zelf. “kom je nog Ulvida” zegt Ann en zwaait voor je ogen. “oh ja, we gaan eten” zeg je en samen met Ann loop je naar de keuken, het is nog vroeg maar deze keer hebben jij en Ann de beurt om te koken, zelf heb je er geen zin in maar nu kun je tenminste weer eens iets fatsoenlijks eten. Vorige keer waren Burn en Nepper aan de beurt en ze lieten alles verbranden.
Reageer (3)
Jaja, de jongens van Prominence kunnen blijkbaar niet koken
1 decennium geledenSnel verder!
dat doe ik ook altijd eerst
1 decennium geledeneerst in word en dan pas op quizlet
leuk hoofdstukje geworde
snel verder please
oelalalalaaaaaaa
1 decennium geledensnel verder