Foto bij [017] Harry Edward Styles

Net op tijd loop ik het muziek lokaal in. Louis kijkt gelijk op en gebaart dat ik moet gaan zitten. Ik grijns zwakjes en ga op mijn plek zitten. Ik had geen antwoord meer kunnen vinden. Hij heeft de hele tijd maar door mijn hoofd gespookt. Niet alleen overdag maar ook nog is s'avonds en tijdens mijn dromen. Dat was ook de reden dat ik zo laat wakker was. Ik was kapot moe. Ik pak mijn spullen uit mijn tas en zucht eventjes. Ik vraag me af waarom die jongen zo door mijn gedachten spookt. Elke keer als ik mijn ogen sluit zie ik zijn blauwe ogen weer voor me en zijn stralende witte lach. Ik vind het alles behalve leuk. Het was een grapje, iets makkelijks. Meer niet.. meer niet, spreek ik mezelf streng toe. Ik luister naar Louis uitleg terwijl ik mijn hoofd in mijn armen leg. Ik sluit mijn ogen een paar tellen en dommel langzaam weg.

Lachend neem ik een hapje van het cakeje. 'Proeven?' Vraag ik grijnzend aan Louis. Hevig knikt hij. Ik voer hem een hapje van de cupcake en grinnik als er wat op zijn neus zit. 'Harry,' giechelt Louis zachtjes terwijl hij zijn neusje op trekt. . Grijnzend kijk ik naar hem. Hij zat op mijn schoot met zijn armen om mijn hals. Voorzichtig leg ik het cakeje weg en kus het van zijn neus af. Hij giechelt nog meer. 'Cutie,' fluister ik plagerig in zijn oor. Ik leg mijn handen op zijn onderrug.. Ik druk een kusje in zijn hals. 'Dat kietelt,' murmelt hij schattig. 'Nawh,' ik knuffel hem. Gelijk knuffelt hij mee. Zachtjes til ik hem op en ga liggen. Ik leg hem op me, zonder verdere bijbedoelingen. Zachte kusjes druk ik op zijn perfecte, lichtroze, iets wat smalle lippen en ik kijk hem stralend aan. 'Ik hou van je Curly,' fluistert Louis zachtjes terwijl zijn handen door mijn krullen glijden. 'Ik hou ook van jou,' zachtjes druk ik nog een lange kus op zijn lippen en laat zijn hoofd op mijn gespierde borstkas rusten. Zachtjes laat ik mijn ene hand door zijn bruine haar glijden terwijl mijn andere arm beschermt om hem heen blijft liggen. 'Ik ook van jou..' fluister ik terwijl ik toe kijk hoe Louis zachtjes in slaap dommelt..

Reageer (9)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen