Foto bij [009] Niall James Horan

Zacht gepiep vult mijn oren. Wat is dat? Zwakjes open ik mijn ogen. Hevige pijn scheuten trekken door mijn lichaam. Gelijk knijp ik mijn ogen weer stijf dicht. 'Nialll.. Niall, ben je wakker?' Dat klonk als Tricia. Met moeite open ik mijn ogen. Even laat ik mijn ogen wennen aan het felle licht. Ik kijk opzij. Tricia zit daar. 'Gelukkig, je bent wakker. Gaat het goed? We waren zo geschrokken. Zegt ze bezorgd. 'N-nee,' breng ik moeizaam uit. Mijn hele lichaam doet pijn. Waar ben ik? Wat is er gebeurd? Vage beelden schieten door mijn hoofd van de twee jongens. 'Z-zayn....' weet ik zachtjes te fluisteren. 'Zayn is thuis,' fluistert ze zachtjes. Ik knik vaagjes en knijp mijn ogen dicht. Zayn is thuis. Hij heeft me werkelijk helemaal alleen gelaten. Hij geeft niets om me, hij haat mee. Waarom heb ik dit verdient? Wat heb ik verkeerd gedaan? Zachtjes piep ik. 'Wil je dat hij komt?' Ik krijg niet eens tijd om te antwoorden. 'Wacht maar. Ik zorg dat hij komt.'

'Waarom moe-' Abrupt houdt Zayn op met praten. Zwakjes open ik mijn ogen en draai mijn hoofd zijn kant op. Hij staat in de deuropening, een verbaasde uitdrukking op zijn gezicht. Dit was vast wat hij wou. Ik draai moeizaam mijn hoofd weg en staar weer naar het egaal, witte plafond. 'Niall?' Hoor ik hem zachtjes fluisteren. Ik antwoord niet, ik wil niet antwoorden. Voetstappen komen dichterbij. Waarom moest Tricia dan ook precies nú wat te drinken halen? Ik voel een warme hand op mijn in verband verbonden, koude hand. Met moeite trek ik mijn hand terug en draai mijn hoofd Zayn's kant op. Beelden van de jongens schieten door mijn hoofd, hoe ze me pijn deden, achterlieten.. Ik voel mijn ogen waterig worden. Kleine tranen vinden hun weg naar buiten en ik zie Zayn's gezicht betrekken. Waarom doe ik zelfs dit fout? Ik draai mijn hoofd en staar naar het raam. Misschien heeft Zayn gelijk. Misschien hoor ik hier wel helemaal niet thuis. 'Niall.. het spijt me,' hoor ik Zayn zachtjes zeggen. Ik schud mijn hoofd en piep eventjes benauwd. Hij liegt, hij haat me.

Reageer (6)

  • milikastyles

    Verder

    1 decennium geleden
  • Boundary

    Zayn jij izerqhzejbnFPS ik ben nog altijd pissed off dat je die kleine blonde ier hebt kunnen achterlaten :c
    Xxx

    1 decennium geleden
  • Eruditex

    verder please? x

    1 decennium geleden
  • Lugano

    Awh Niall : (

    1 decennium geleden
  • FxckNiall

    Ahwww Nialler! ):

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen