Foto bij Deel 7: A new day

Ik open mijn ogen en zie dat ik in de zetel lig... Waar ben ik? Hoe kom ik hier? Ik kijk langs me en zie Harry liggen. Alles wat gisterenavond gebeurde herinner ik me weer. Ik kan een lach echt niet onderdrukken, het was zo gezellig! "Goedemorgen!" Ik kijk naar Harry en zie dat hij ook wakker is. "Goedemorgen!" Anne komt nu ook de woonkamer in gewandeld en zegt. "Moeten jullie niet op school zijn?" Ik kijk Harry met grote ogen aan en hij denkt net hetzelfde als ik. Ik neem snel mijn gsm om mijn moeder een berichtje te sturen als ik merk dat ik zelf een berichtje heb, maar van een onbekend nummer. Ik open het berichtje en kan mijn ogen niet geloven. "Shit, hoelaat is het?" "Het is nu 10.00 uur." zeg Anne. Harry springt op en loopt snel naar boven, ik blijf gewoon in de zetel zitten en voor me uit staren. Als hij terug beneden komt ziet hij me zitten en vraagt. "Gaat het wel?" Ik antwoord niet, het is net alsof ik versteend ben. "Saar? Saartje?" Harry ziet mijn gsm en neemt die uit mijn handen. Hij leest het berichtje en zijn ogen worden groot. " Blijf met je poten van Harry af! Je bent hem niet waard! Denk je nu echt dat hij vrienden wilt zijn met zo een lelijk persoon als jij? Haha ik dacht het niet! Blijf uit zijn buurt, anders word het je beste dag niet! C." Harry staat op en loopt naar de keuken waar Anne is. Als hij even later terug komt, gaat hij weer langs me zitten en neemt me in zijn armen. Ik hou het niet meer vol en barst in tranen uit. "Shhtt, het komt goed, vandaag gaan we niet naar school." Ik kijk hem aan en een klein lachje komt op mijn gezicht. "Dank je Harry! Ik zou niet weten wat ik zonder je zou moeten doen!" Hij lacht even en staat dan op. "Kom je mee? Ik wil je iets laten zien!" Ik knik en doe mijn schoenen aan, Harry neemt de autosleutels en gaat naar de deur. "Mam, we zijn even weg!" "Oké, doe voorzichtig!" We gaan naar de auto en Harry laat me instappen. Hij stapt ook in en start de auto. "Waar gaan we eigenlijk naartoe?" "Ergens waar jij het heel fijn zal vinden! Vertrouw me!" Ik knik en lach even. Als de auto stopt zegt Harry dat ik mijn ogen moet dicht doen. Ik doe wat hij zegt, hij doet voor de zekerheid nog een blinddoek voor mijn ogen. Hij helpt me met uitstappen en we gaan ergens naar binnen, ik heb echt geen idee waar we zijn. "Oké, we zijn er!" Harry laat me los en doet mijn blinddoek af. "Open je ogen!" fluistert hij in mijn oor. Ik open mijn ogen en mijn mond valt letterlijk open van verbazing. We zijn gewoon in een opnamestudio!! "Harry, hoe heb je dit geregeld?" vraag ik nog altijd verbaasd. "Dat is voor mij een weet en voor jou een vraag." Ik lach even en geef hem een grote en lange knuffel. "Ik heb nog een verassing..." Ik kijk hem aan en hij lacht. "Ga maar naar de piano." Ik doe wat hij zegt en ga achter de piano zitten. Eerst heb ik het niet door maar als ik kijk naar de bladmuziek merk ik het. "Harry, dit is mijn muziek! Die was helemaal uitgelopen!" Hij komt naar me toe en gaat langs me zitten. Hij neemt mijn hand en zegt "Toen je gisteren in slaap was gevallen, heb ik alles herschreven voor je..." Ik hou mijn hand voor mijn mond en knuffel hem nog eens hard. "Dit kun je niet menen, heb je dat helemaal alleen gedaan?" "Wel, eigenlijk niet... Ik heb hulp gehad van 4 vrienden." Hij fluit even en er komen 4 jongens binnengelopen. Ze stellen zich allemaal voor als Louis die van wortelen houd, Liam die van batman houd, Niall die van Nando's houd en Zayn die van spiegels houd. "Dus jij bent dat speciale meisje waarover Harry niet kan zwijgen!" zegt Louis. Ik kijk naar Harry en zie hoe hij lichtjes rood word. "Ik ben Saartje, maar Harry noemt me Saar." Louis geeft Harry een schouderklopje en fluistert iets. "Jongens, ik wil jullie allemaal bedanken voor het herschrijven! Het betekent echt veel voor me!" Ze lachen allemaal en ze trekken me in een groepsknuffel. Ik ken die jongens maar 5 minuten en ik weet nu al dat ze geweldig zijn!


En??? :D Begint het niet saai te worden? xx

Reageer (1)

  • Big1dfan

    Het is echt niet saai aan het worden!!!!
    Snelverder!!!
    Wx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen