Foto bij Kissing and fight.

Yaaaaaaaaay :Y) -Gill-

@ the picture, they call it Matisse (cat)

-Gill-

Giechelend trok ik de deur van onze kamer toe. Felicia was thuisgekomen en was nogal kwaad.'Geweldig!'zei Will geamuseerd,'Ik wil weten wat er allemaal is gebeurd!''Ik ook,'kirde ik,'Maar hé, ik doe die deur vast, anders komt ze hier binnen, en dat wil ik nu even niet meemaken.'Hij knikte:'Dan is het plezier over.'Ik glimlachte, pakte de sleutel en draaide het slot over.'Weet je?'zei ik daarna en sloeg mijn armen om zijn nek,'Er is iets ongeloofelijks sexy aan wraak nemen en daarna wegvluchten.''Dan deel ik je mening,'grijnsde hij en drukte zijn lippen op demijne. Net toen ik mijn mond wat opende, werd er hardhandig op de deur geklopt.'Gill, verdomme!'gilde Felicia,'Doe die stomme deur open!'Ik haalde mijn lippen van die van hem.'Wat is er, Felicia?'vroeg ik zo onschuldig mogelijk.'Doe niet zo schijnheilig!'schreeuwde ze,'Wàt heb je met me gedaan?!' Ik keek Will bang aan. Hij begreep direcht dat ze echt wel kwaad op me was:'Euh..Zij heeft het niet gedaan,'zei hij trillerig.'Oja?!'vroeg Felicia hard,'Wie anders?'Will slikte:'Ik was het. Ik overtuigde haar om me te helpen. Ik heb dat op je gezicht gedaan.''Doe die deur maar open,'zuchtte hij tegen me,'Ik wil niet dat ze onterecht kwaad op je is.'Ik deed dat maar en Felicia stormde naar binnen. 'Jij!' zei ze wat hysterisch,'Dat is weer typisch, héh! Wraak nemen..''Het deed hartstikke pijn, hoor. Dat water..''En ik heb me belachelijk gemaakt bij Lily Allen.' Will zag er nu uit alsof hij moeite moest doen om niet direct te gaan lachen. 'En dan is dat het ergste nog niet,'briesde ze,'Je wilt Gill en mij uit elkaar halen!''Neen!'riep hij,'Dat is niet waar, dit is belachelijk, waarom zou ik?!''Felicia..,'zei ik en zette me op het bed,'Dat is niet waar.. Ik vond wel dat dat plakgedoe erover ging.' Ze keerde zich naar mij en wilde iets terugzeggen maar Bill riep van beneden bij de trap:'Hé, kom eens! Of alleen Felicia. Ik heb iets interessants gevonden!' En we liepen allemaal naar beneden.

Reageer (2)

  • HARREH

    Dit is briljant. (nerd)

    1 decennium geleden
  • Pylae

    Oeeeeeeeeeeeeeeeeeee. (nerd)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen