Foto bij Random 2

hope you like!

Ik draai de parking op en parkeer op dezelfde plek als vanmorgen. "I think that we're the first ones this time", mompelt Harry. "No, Liam and Amber are already at the entrance", wijs ik. Harry zucht verslagen. "You can't blame them, I bet that Amber lives closer to this place then me. And if she doesn't, she has to ride a faster car then me", probeer ik hem te troosten. Hij glimlacht zachtjes en stapt uit. Ik doe hetzelfde en sleur mijn koffers uit de auto. Harry biedt aan - wat een gentleman is hij ook - om mijn grote trolley aan te pakken. Ik lach hem toe en neem de kleine trolley bij de hand, de rugzak op mijn rug. Daarna lopen we mooi naast elkaar naar het andere duo toe. Ik plof daar ongegeneerd op mijn grote trolley neer. Harry schudt lachend zijn hoofd. Ik kijk naar hem op en zeg: "What?" Hij zet een stap opzij en wijst over zijn schouder naar een bankje dat tegen een grote bloembak staat. "Ow",zeg ik dommig. Lachend trekt hij me overeind en gaan we op het bankje zitten. Maar aangezien Amber en Liam er ook zijn, is het er erg benauwd. Daardoor zit Harry dus naast me. Maar dan ook echt naast me, zodat er mijn enkele centimeters afstand tussen ons is. Ik denk dat hij niet doorheeft dat ik me een beetje ongemakkelijk voel, maar swat, waarschijnlijk is dit niet de laatste keer dat er iemand zo dicht tegen me op zit. Ik zal eraan moeten wennen. Om de heersende stilte te bestrijden, begin ik een gesprek met Liam: "Hey Liam, do you know somebody who gets very 'active' after dark?" Die grijnst: "Louis and Niall are the most active ones at night, if you mean that." Ik knik en trek Harry's aandacht door zachtjes op zijn knie te kloppen: "Harrey darling, at night, I'm going to trade you for Louis or Niall." Hij kijkt me met een kinderlijke, verdrietige blik aan en trekt een pruillip: "Why?" "Because I have the same problem as them. But you don't have to worry, Harry dear, during the day I'm completely yours." Hij knikt verdrietig en maakt zijn pruillip wat kleiner. Ik grijns en trek hem in een knuffel. Achter ons hoor ik Liam luid lachen. Ik laat Harry terug los en kijk over mijn schouders. Liam grijpt naar zijn buik en Amber kijkt me met een dodelijk, verveelde blik aan. Wat heb ik nu in godsnaam gedaan dat de drie musketiers me zo haten?! Later een vragen, als de jongens niet in de buurt zijn. Op dat moment klinkt er in de verte: "Harreyyyyyyyyyyy!!" Harry roept terug: "Louieeeeeeeeeeee!!" Hij springt van de bank en loopt naar Louis. Hij staat daar niet alleen, Niall, Zayn en hun meisjes staan er ook. Louis vangt Harry op, die dan roept -luid, duidelijk en met een kinderstemmetje: "Louis, Lucy's going to trade me in for you or Niall!" Louis kijkt me boos aan: "Why would you do that? Harry is the sexiest, funniest, sweetest, most caring person I've ever met!" Ik grijns moeilijk en verklaar: "I only told him that I trade him in for the night, because you and Niall have the same problem as me. Harry forgets that there's still a whole day before I trade him." Louis lacht, laat Harry los en loopt, nee, rent naar me toe. Als hij bij me aankomt, springt hij op me en vallen we samen op de bank. "Lou, get off of me, you're to heavy!", kreun ik lachend. Louis kruipt recht en kijkt me verontwaardigt aan: "Not heavy, muscular!" Iedereen lacht om ons. Tot er plots de stem van Paul klinkt: "Okay, you're all here. Let's go!" Ik grijp naar mijn hart en probeer mijn hartslag wat langzamer te krijgen. Harry lacht me uit en nadat ik hem een doodserieuze blik en een speelse klap op zijn schouder heb verkocht, pak ik mijn spullen en loop ik Paul achterna. Curly stopt dan ook onmiddellijk met lachen en komt snel naast me lopen. Aan de uitgang van de parking staan drie zwarte jeeps op ons te wachten. Harry en ik krijgen de achterste jeep samen met Paul.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen