Dit hoofdstuk is even wat korter omdat het een soort inleiding is, hierna worden de hoofdstukken alleen maar langer!

''Ja, mam'' zei Madison met een zwak glimlachje terwijl ze haar moeder voor de laatste keer knuffelde. ''Je belt wel hé?'' haar moeders stem brak een beetje terwijl ze haar dochter nog even bij haar schouders vasthield. Madison veegde een traan van haar moeder haar wang en gaf haar een kus, ze knikte en maakte zichzelf los uit de greep van haar moeder. ''Ik moet gaan mam, Beth is aan het wachten.'' Ze kneep even in haar moeders schouder waarnaar ze zich naar Bethany draaide en de handgrepen van haar koffers stevig in haar handen klemde. Bethany zette haar koffers neer en liep op mevrouw Greens af waarnaar ze haar een knuffel gaf. ''Let goed op elkaar oké?'' Bethany gaf haar een knikje en liep terug naar haar koffers. ''Dag'' zei ze met een glimlach en stak haar hand naar mevrouw Greens op. ''Off you go'' zei mevrouw Greens tegen haar dochter met haar typische Britse accent. Madison wierp haar moeder even een ondeugende glimlach toe en sleepte haar koffers richting Bethany die ondertussen de limousine was ingestapt. Een chauffeur laadde hun koffers in terwijl Madison in de auto ging zitten en nog één laatste blik op haar moeder wierp die zo te zien de grootste moeite had om zichzelf groot te houden. ''Veel plezier!'' hoorden de meisjes nog roepen voordat de deur zachtjes werd dicht gegooid door de chauffeur. Niet veel later hoorden ze de auto starten en waren ze op weg naar Palm Woods.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen