Foto bij Let the walls break down (atl) 33

Wanneer we die winkel uitstappen trekken de jongens me meteen een MediaMarkt binnen. "Wat willen jullie hier komen doen?" Ze halen hun schouders op. "Cd's checken, wie weet zijn er cd's die ons wel aanstaan en dan kunnen we onze collectie weer wat uitbreiden." Ik knik maar gewoon, misschien vind ik ook wel een leuke cd. We lopen langs de tv's wanneer mijn oog valt op een tv waarop guitar hero wordt afgebeeld. Je kan er guitar hero spelen. Meteen vlieg ik er naartoe. Thuis hebben we ook Guitar Hero. Ivy en Chester spelen er altijd samen op. Wanneer Chester er niet is zal ik er snel naar grijpen en eens met Ivy of alleen spelen.

Eens ik een liedje heb afgespeeld komen Zack en Rian bij mij. Rian staat links van me en Zack rechts. Beiden leggen ze een arm rond mijn schouders. "Dat was zo goed gespeeld, ik wist niet dat je het zo goed kon. Ik zou net van meisjes verwachten dat ze lang niet zo goed zijn." zegt Zack verbaasd. "Vrij vertaald betekent dat: OMG, je bent nog beter dan Zack in het echt op een gitaar kan spelen." lacht Rian. "Meisjes kunnen helemaal niet goed Guitar hero spelen." moeit zich een onbekende in onze conversatie. "Man, heb je haar niet zien spelen. Dat was gewoon super goed." verdedigt Zack me. "Als ze het van mij wint dan pas kan je zeggen dat ze super goed is." Tijd om iemand in te maken, denk ik bij mezelf. "Deal, we spelen een liedje." ga ik er meteen op in. "Omdat jij het meisje ben mag jij kiezen." antwoordt hij zelf verzekerd. Ik besluit het liedje 'rooftops' van Lost Prophets te nemen.

"Zie je nu wel, ze is beter dan jou." merkt Rian meteen op wanneer het liedje gedaan is en ik inderdaad gewonnen heb. "Beginnersgeluk, daarbij ze heeft het liedje mogen kiezen, wedden dat ze van de rest niets bakt." reageert hij meteen. "Iemand kan niet tegen zijn verlies." zeg ik luchtig. "Je zou beter je bek houden" meteen komt hij mijn richting uit. Voor hij iets kan doen staan Zack en Rian voor me. "Ik wil gerust nog eens tegen jou spelen. Jij kiest het liedje. Win jij, dan spelen we een beslissend nummer. Win ik, dan neem je je woorden terug en laat je mij en mijn vrienden gerust." stel ik voor. "Sounds like a deal. Bereid je voor op verliezen." We nemen een ander liedje, deze keer is het 'what I've done' van Linkin Park. Ook dit liedje win ik met gemak. Tot mijn grote verbazing hoor ik ineens een heel publiek klappen. Verbaasd kijk ik rond me en zie dat er veel mensen zich verzamelt hebben rondom ons om de 'battle' te kunnen zien. "Zeg nou nog eens dat meisjes geen Guitar Hero kunnen spelen." Geïrriteerd kijkt hij me aan en stapt zonder nog om te kijken weg. "Je deed het fantastisch" Ik word langs achter gegrepen door 2 armen. "Dankjewel." Ik draai me om en kus hem. "Gaan we hier weg, of wil je nog wat cd's zoeken?" vraag ik hem. "Eigenlijk liepen we hier rond voor je begon met Guitar hero. Toen die jongen je wou aanvallen of wat het dan ook moest voorstellen wou ik naar hier komen lopen om je te verdedigen maar Zack en Rian stonden er veel sneller. Ivy liep meteen door de menigte om vooraan te geraken zodat ze je kon zien. Omdat Alex en ik bang waren dat we ze niet meer zouden vinden zijn we op handen en voeten door de menigte gekropen zodat we ze konden volgen, anders zagen we haar niet lopen." Lachend knuffel ik hem. "Je bent zo lief voor ons." Ineens voel ik iemand aan mijn broek trekken. "Mama, gaan we naar buiten, ik kan hier niets doen. Ik ben te klein om naar de cd's te kijken en in de rest heb ik geen interesse." Ik neem haar op en kijk Jack aan. "Zullen we?" Hij knikt en gaat meteen de jongens zoeken.

"Mama, mama, mama, ik wil die winkel binnen." roept Ivy meteen wanneer ze een winkel ziet waar onder andere knuffels verkocht worden. Ik besluit haar haar zin te geven en volg haar mee naar binnen. Enkel Zack lijkt gevolgd te zijn. Ik volg Ivy en kom uit bij een hele hoop knuffels.

Reageer (2)

  • VampireMouse

    VERDER!!
    ik ga weer@
    voel me dood!:P
    xxxx

    1 decennium geleden
  • Yuck

    yaaay 8D
    hahah echt leuk <3
    snel verder !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen