Foto bij Samen met Anais

Eigelijk is dit niet heel actueel, maar ik wilde graag even delen wat ik allemaal met Anais heb meegemaakt en wat ze voor me betekend(H)

I'm your Patrick
You're my spongebob
Let's be friends forever




Anais ken ik sinds mijn 9e tot mijn 11e. Nouja, ik ken haar nog steeds maar toen ze 11 was was de laatste keer dat we elkaar echt gezien hebben. we skypen, mailen en nu dus ook quizletten naar elkaar, maar ik mis mijn Dinnetje(Anais) nog elke dag... Anais is een meisje die me hielp toen iedereen zich tegen me opging zetten. In die tijd ging mijn vader ook een jaar in Noorwegen wonen, en ik miste hem vreselijk. En mijn familie ook. Maar Anais was er toen altijd voor me, en dat doet me veel goeds. Anais kwam hier wonen samen met haar broertjes en stiefzus en stiefvader. Dat ging goed, tot haar 11e. Op een dag waren haar stiefvader en stiefzus verdwenen, en ze heeft haar stiefvader sinds niet meer gezien, ik ga hier verder niet op in. Dan moet je Anais maar PB-en. Maar ik wil nu niet haar hele leven blootleggen, daarom.
Elke dag mis ik Anais nog. Dat wilde ik even kwijt. HVJ!


Op Quizlet: ForeverAnais

Reageer (2)

  • ForeverAnais

    Ahh dankje Patrickje:)
    Dit is echt lief!

    1 decennium geleden
  • ForeverAnais

    Ahh dankje Patrickje:)
    Dit is echt lief!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen