Foto bij Deel 6: Home & a movie

Er hangt een stilte tussen ons, we weten beide niet echt wat te zeggen. Zou ik zijn hand vastnemen? Ik durf het echt, wat zal hij denken? Ik voel hoe zijn hand de mijne zoekt, als hij de mijne heeft gevonden verstrengeld hij onze vingers. Ik kan een klein lachje niet onderdrukken en ik kijk naar hem. Hij lach ook en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld bij iemand. Als we bij zijn thuis zijn aangekomen steekt hij de sleutel in de deur en opent die. Hij laat mij eerst gaan en doet de deur achter zich dicht. "Mam, ik ben thuis!" "Oké, hoe was het op school?" vraagt zijn moeder als ze naar ons toe komt gelopen. Ze stopt met lopen als ze mij ziet staan. "Mam, dit is Saartje, Saartje dit is mijn moeder." Ze steekt haar hand uit en ik schud hem vriendelijk. "Aangenaam kennis te maken! Ik ben Anne." "Hallo, ik ben Saartje." "Harry, kan ik je even spreken?" Hij knikt en volgt haar naar de keuken. Ik hoor Anne iets zeggen en dan gaat Harry een beetje in de verdediging. "Oké, het is goed, jullie zijn vanavond alleen thuis, ik moet weg. Behandel haar goed, ze is speciaal!" hoor ik Anne nog net zeggen. Harry komt naar me toe gelopen en zegt. "We zijn vanavond alleen, heb je zin om een film te kijken?" Ik knik en hij lacht even. Hij doet teken dat ik hem moet volgen naar de woonkamer. Wow, deze is echt wel groot, er staat een grote tv, een kast met dvd's,... "Eerst popcorn maken?" Ik knik en we lopen samen naar de keuken. Hij neemt alles uit de kast en zet een ketel op het vuur, hij doet er een beetje olie in en dan de mais. Ik volg elke beweging die hij doet zo onopgemerkt mogelijk, maar hij heeft door wat ik aan het doen ben. "Kom eens hier." Ik wandel naar hem toe en hij draait me om naar het vuur. Hij komt achter me staan en legt zijn kin op mijn schouder. Als de popcorn begint te poppen schieten we allebei uit onze gedachten en lachen. Ik neem de ketel van het vuur, doe alles in een kom en ga in de zetel zitten. Harry loopt naar de kast van de dvd's en kijkt me vragend aan. "Heb je Charlie St.-Cloud?" Hij draait zich om en kijkt in de kast. "Yep, heb ik." Hij neemt de dvd uit de kast en steekt die in de dvd-speler. Hij komt langs me zitten en de film begint. Onder de film moet ik een paar keer gapen omdat ik redelijk moe begin te worden. Harry houdt zijn armen open, ik zet de kom met popcorn op het tafeltje en ga tegen hem aanliggen. Het einde van de film haal ik niet want ik ben in Harry zijn armen in slaap gevallen met een geweldige droom...


En?? wat vinden jullie?? :D

Reageer (3)

  • Hannane

    Aweee! x

    1 decennium geleden
  • Big1dfan

    ABO+snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    Gaat ze ineens bij hem blijiven slapen.... erste date moet kunnen! :p
    snel vverder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen