I feel so untouched
And I want you so much
That I just can't resist you
It's not enough to say that I miss you
I feel so untouched right now
Need you so much somehow
I can't forget you
I've gone crazy from the moment I met you

De eerste schooldag! VRESELIJK!!
-Jou Pov-

Je hoort de deur opengaan, maar je hebt geen zin om te reageren. Mam: Sgat, je moet wakker worden. Je wilt toch niet te laat komen op de eerste schooldag? Jij: Laat me met rust! En behandel me niet als een baby ! Mam: Dat doe ik niet, kom ga je omkleden. Ze trekt je gordijn open en loopt naar beneden. Je strompelt grommelend naar de badkamer. Je deed de deur op slot en keek in de spiegel. Jij: AAH! Hoe zie ik er in hemelsnaam uit:o! Snel kleede je je uit en ging in de douche. Toen je klaar was droogde je je snel af en deed je je kleren aan,{Wat op het plaatje staat heb je aan}kamde snel je haren en deed make-up op. Toen je eindelijk klaar was ging je naar beneden, daar zag je je moeder al aan de tafel zitten. Jij: Waar is pa? Mam: Die is al naar z’n werk. En schiet een beetje op of je komt te laat. Jij: Ja ja. Je at snel je boterham op en liep snel naar je kamer, pakte je tas en liep naar buiten. Daar zag je Li en Ruben al staan. Jij: Sgatties! En zin in deze VERSCHRIKKELIJKE dag ? Li: Sgaat! Nee wat denk jij ik ben harstikke moe en ik ben er achtergekomen dat we les hebben van de seutigste leraar die er bestaat! Ruben: Ook hallo, nou volgens mij valt het allemaal wel mee hoor. Jij: Ruben! Je gaat toch geen nerdje worden he ? Ruben: Nee joh wat denk jij wel ? Li: Dat we moeten opschieten anders komen we te laat;) Jij: Spelbreker! Li: Wat nu het is toch zo?! Jij: Jaa maar als je niks gezegt had waren we het miss vergeten dat we school hadden. Ruben: Ach joh we hebben elkaar;). Jij: Dat klopt :D. Uiteindlijk waren jullie op school aangekomen. Juist toen jullie jullie fietsen hadden afgesloten ging de bel. Jij: Shit, een heel jaar saaiheid voor de boeg. Li: Jaa echt he kom laten we maar opschieten voordat ze ons al straf geven op de eerste dag. Jullie rende snel naar jullie klas. Li en jij zaten helemaal achteraan en Ruben zat een plaats voor jullie. Dan komt jullie mentor binnen. Alex: O god! Meneer hebben we u als mentor?! Nou mensen fijn jullie gekent te hebben zal jullie vreselijk missen! Vooral jou Jess. Je grinnikte. Jij: Jaa jongen ik zal je ook heel erg missen. De hele klas ligt in een deuk. Mentor: Alex mond dicht en zo erg ben ik ook weer niet. Alex: Jaa dat weet ik. Maar volgens mij kent u mij, Jess, Li en Ruben niet zo goed. Mentor: Dan leer ik jullie kennen he. Alex: Zucht, daar was ik al bang voor ja. Jij schiet in de lach. Mentor: Jongedame hou op met lachen. Li: Ik denk dat als ze kon ophouden ze het graag zou doen maar ze kan niet stoppen. Ruben draait zich om en kijkt je met een heel raar gezicht aan. Nu begin je nog harder te lachen en je ligt tegen Li aan als zij daar nu niet zat zou je gewoon op de grond liggen van het lachen. Mentor: Ik heb al door dat dit geen makkelijke klas is. Alex: WoW! Hij heeft hersenen Applausje dames en heren. Jij, Li, Ruben en Alex beginnen te klappen. Mentor: Okkee nu is het genoeg gelachen, en Alex nog een opmerking en je kunt straf schrijven. Jij: Ooh Alex! Dat is niet goed op je eerste schooldag! Mentor: Jess dat geld ook voor jou. Jij: Oops dan zal ik mijn mondje maar houden he. En je trok een engelgezicht. Dat had je beter niet gedaan want opeens hoor je een harde bonk. Je kijkt naar de kant waar Alex zit, maar je ziet dat hij er niet meer zit. Dan zeg je heel dom: Mensen waar is Alex? Die zat daar net toch nog ? Dan begint Li heel hard te lachen. Je gaat recht staan en kijkt naast de bank van Alex. Jij: Ooh daar ben je! Maar even een vraagje, wat doe je in hemelsnaam op de grond? Alex: Ik moest te hard lachen om jou gezicht. Jij: Aah zo, nu snap ik het. Mentor: Iedereen gaat nu op z’n plaats en het is gedaan met lachen. Jullie gingen allemaal zitten. Je keek op de klok en zag dat jullie nog 1 uur hadden tot de pauze.Jij: Zucht. Mentor: Jess, scheelt er iets?. Jij: Jhaa… Mentor: Wat dan ? Jij: U gezever. Zeg je met een engelengezicht. Je ziet dat Li het moeilijk heeft om haar lach in te houden.Mentor: Je vraagt om straf he? Alex: Nou ik heb het haar niet horen vragen. Jij: Dat klopt Meneer. Mentor: Ik heb geen zin om de eerste dag straf uit te delen maar als het morgen niet beter gaat krijgen jullie echt straf! Jij&Alex: Okkee Meneer. Jullie schieten meteen weer in de lach. Uiteindelijk gaat de bel. Als jullie uit jullie klas zijn komt Alex op je af en geeft je een high five. Alex: Meis, je bent het nog niet verleert he? Jij: Nee natuurlijk niet, jij bent het anders ook niet verleert. Li: Nee hij is nog steeds dezelfde, zucht. Jij: Wees blij anders hadden we helemaal geen lol in de klas. Jullie hadden Alex die 2 maanden helemaal niet gezien. Toen kwam de mentor op jullie af. Ruben: Euuh mensen, ik wil niet vervelend zijn ofzo maar het mentortje komt op ons af. Alex: Oops, wegwezen. Mentor: Alex blijven staan. Alex: Ook goed. Mentor: Jullie vier gaan toch niet zo het hele jaar door doen hoop ik. Jij: Maar Meneer u hebt ons toch niet alle uren van de dag? Mentor: Wat heeft dat er mee te maken ? Jij: Gewoon nieuwsgierig. Alex: Lange neus. Jij: AAAH!! Li heb ik een lange neus?! Li: Eens kijken, ooh nee hoor. Jij: Oef, Alex laat me nooit meer zo schrikken wil je. Alle vier liggen jullie plat van het lachen. De mentor staat er als een achterlijke zuurpruim bij. Mentor: De enige normale is Ruben. Li: Ooh nee hoor, hij is even erg maar niet op de eerste schooldag. Mentor: Zucht, wat ga ik nog meemaken. En hij loopt mompelend weg. Alex: U gaat nog veel meemaken Meneer! Li: Kom we gaan naar buiten. Toen jullie buiten kwamen was er bijna niemand. Jij: Okkee waar zijn die oelewappers? Li: Kijk daar achter staat een hele grote groep. Alex: Kom we gaan kijken. Toen jullie daar kwamen hoorde jullie geruzie. Ruben: Ach ze hebben alleen wat ruzie. Pete: Ze valt toch niet op oelewappers. Jules: Ik ben geen oelewapper kijk eens naar jezelf. Pete: Okkee wie haar het eerst overheerst heeft krijgt de eer en mag één jaar alles wat hij wil maar dan moet de ander z’n slaafje zijn. Li: Ik wel weten over wie het gaat. Fluistert ze tegen me. Jij: Ja ik ook. Wacht vraag het aan Nano. Li: Okee. Nano! Nano: Hee Li, wat is er? Li: Nou we willen graag weten over wie het gaat. Nano: Nou volgens mij gaat het over Jess. Jij: WAATT!!:o. Opeens is iedereen stil en kijkt jouw kant uit. Jij: Eeuhmm, niks aan het handje ga maar verder met wat jullie bezig waren. Pete: Shit, ze heeft het gehoord. Li: Jaa dat heeft ze inderdaad. En je moet niet denken dat ze met één van jullie oelewappers wil! Je kijkt Li verbazent aan. Li: Wat het is toch zo? Hoop ik! Jij: Jaa.. Li: Wat is er dan? Jij: O niks ik schrok van je uitval. Ooh jaa en Tnx. Li: Graag gedaan. Alex: 3…2…1…TRIINNGG. Ruben: Kut geluid. Li: Ik geef je helemaal gelijk. Jij: Kom we gaan de leerkrachten iriteren. Alex: Heel graag meis. En jullie liepen naar jullie klas.

Zo... Hopelijk vonden jullie hem goed;)
Ooh jhaa reacties zijn altijd welkom(a)


Ooppss....
Oppss,,,

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen