Foto bij In your arms, I feel save [017]

Harry Edward Styles


'Awh, ze slapen.''Hoor ik Niall giechelen. 'Wat schattig,' klinkt Zayn's stem. 'Ze houden zelfs elkaars hand vast,' grinnikt Liam zachtjes. Ik open slaperig mijn ogen en zie de drie jongens voor ons staan, ons hevig bestuderend. 'Stil,' brom ik zachtjes en knijp mijn ogen nog even dicht. 'Straks maak je hem nog wakker.' Ik open mijn ogen langzaam weer en kijk naar Louis die opgerold tegen me aan lag. Zijn oortjes stonden overeind en hij maakte zachte, spinnende geluidjes. Ik glimlach vertederd. Hij was gigantisch schattig. 'Jullie zijn wel erg close hé?" Merkt Liam grijnzend op. Even kijk ik op. 'Hoezo?' Vraag ik en wrijf met mijn vrije hand in mijn ogen. Ik gaap zachtjes en leg mijn arm om Louis heen. 'Jullie blijven letterlijk elk moment bij elkaar.' Lichtje blosjes verschijnen op mijn wangen en ik draai mijn hoofd weg. 'Ik wil hem gewoon beschermen.' Fluister ik zachtjes. Zayn knikt, 'tuurlijk Harry.' Hij grinnikt, trekt een raar gezicht en ploft op de bank neer. Ik hou Louis stevig tegen me aan en voel hoe de rest ook gaat zitten. Hij beweegt wat, maakt een geluidje maar slaapt dan gelukkig weer rustig verder. 'We doen hem echt niets hoor,' merkt Niall op. 'Weet ik,' mompel ik zachtjes. Ik wil gewoon niet dat Louis iets overkomt. Hij is echt een schatje. Ik druk een kusje op zijn katten oortje en hou hem lief vast. Zachtjes maakt hij een geluidje en ik voel hem bewegend. Slaperig opent hij zijn oogjes. 'Hey,' fluister ik lief en druk een kusje op zijn voorhoofd. 'H-hey,' fluistert hij zachtjes met lichte blosjes op zijn wangen. Ik ga wat rechter op zitten en hou hem tegen me aan. Ik voel drie paar ogen op me branden en zucht onhoorbaar. De jongens moeten echt niet overal wat achter zoeken. Louis en ik zijn gewoon.. vrienden.. denk k. Daarnaast is hij en hybrid. Hij weet niets af van dat soort dingen en ik vraag me af of hij ooit zoiets zou kunnen voelen. 'I-is er w-wat?' Hoor ik Louis zachte stemmetje. Ik kijk op en schud mijn hoofd. 'Nee hoor, Lou.' Hij knikt eventjes, drukt zijn hoofdje terug in mijn hals en spint zachtjes. Ik trek hem beter op mijn schoot en hou hem goed vast. 'Ben je nog moe?' Vraag ik zachtjes. 'E-en beetje,' fluistert hij. 'Ga nog maar even liggen.' Hij knikt en sluit zijn ogen.

'Harry, we zijn bij het hotel.' Ik kijk op als ik Niall hoor. Ik knik eventjes en kijk naar Louis die sufjes in mijn armen ligt, half te slapen. Ik glimlach vertederd en pak de beanie aan van Zayn. 'Dankje,' ik zet hem op Louis' hoofd en til hem zachtjes op. Ik hou hem goed tegen me aan en loop de tourbus uit. Gelukkig staan er hekken zodat de fans niet te dicht bij ons kunnen komen. Ook al klinkt het geschreeuw behoorlijk hard. Zo snel mogelijk loop ik het hotel in en krijg al gauw een sleutel in mijn handen gedrukt. Ik loop de trappen op met Louis in mijn armen. Het valt me op dat hij nauwelijks wat weegt. Misschien moet hij toch maar wat meer gaan eten. Ik denk niet dat hij daar veel gehad heeft. Met een hand open ik de kamer deur en schop hem open. Bewonderend kijk ik rond en leg Louis' zachtjes op het bed. Ik loop weg, sluit de deur en loop weer terug. Even opent Louis zijn ogen en kijkt me aan. 'Harry,' fluistert hij zachtjes en ik kruip naast hem. 'Ja?' Hij slikt eventjes. 'M-moet j-je vandaag weer w-weg?' Vraagt hij zachtjes en kijkt me met grote ogen aan. Ik schud mijn hoofd. 'Nee Boo, ik blijf bij je vandaag.''HIj knikt hevig en glimlach stralend. Voorzichtig doe ik zijn beanie af en gooi hem op de bank. 'Kom hier katje,' zeg ik plagerig. Ik k trek hem op me en vouw mijn armen om hem heen. 'Harry,' kirt hij liefjes. Ik druk een kusje op zijn voorhoofd en kijk hem lief aan. Mijn lieve Louis.

Reageer (7)

  • VeerleClifford

    Sooo cute, please go on with this Storry.. So cute

    1 decennium geleden
  • FxckNiall

    Ahww, ik ben gewoon aan het wegsmelten! :')

    Het feit dat het erg warm is helpt waarschijnlijk ook mee.

    1 decennium geleden
  • SocialCxsualty

    Awh <333

    1 decennium geleden
  • Unfocused

    Awh, dit is zo schattig!

    1 decennium geleden
  • Salute

    Sweet!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen