Foto bij Deel 5: A New Day

Ik maak de voordeur open en ga naar binnen met een Big Smile. Al zingend ga ik de keuken binnen en zeg ik hoi tegen mijn ouders. "Waarom ben jij zo happy?" vraagt mama. Ik geef ze een knipoog en ga naar boven. Ik laat me op het bed vallen en bijt op mijn lip. Ik moet de hele tijd aan Harry denken, aan hoe hij me aankeek. Wat als meneer Collins niet was binnen gekomen? Ik lach even bij die gedachte en kijk naar mijn tas. Nog altijd even paars dankzij Charlotte... Ik loop naar de zolder en neem een nieuwe tas. Ik neem alles uit mijn paarse tas en steek alles in de andere. Als ik mijn bladmuziek wil wegsteken valt er een klein papiertje uit. Ik raap het op en open het. "Als je eens wilt afspreken, heel graag! ********** Harry x" Ik neem snel mijn gsm en open een nieuw bericht.. "Hey Harry, het is Saartje. Ik wil heel graag nog eens afspreken xx" Niet veel later krijg ik een berichtje terug. "Vanavond om 19u aan de brug in het parkje? xx" "Oké, ik zie je vanavond! xx" "Can't wait!xx" Ik lach en steek mijn gsm weg, ik kijk op de klok en zie dat het al 17u is. "Saartje, eten!" Ik loop snel naar beneden en ga aan tafel. Wat zal ik straks aan doen? Mijn blazer met vans of mijn gestreepte t-shirt? En mijn haar? Gekruld of stijl? "Saar? Saartje?" Ik knipper even met mijn ogen en kijk naar mijn papa. "Wat is er?" "Je bent aan het dagdromen." "Woeps, sorry, oh ja, ik ben om half 7 weg." Mijn moeder knikt en ik ga van tafel. "Moet je niet eten?" "Nee, ik heb geen honger." Ik ga terug naar boven en haal mijn hele kleerkast overhoop, er moet toch iets zijn wat ik kan aandoen. Na een uur heb ik eindelijk gevonden wat ik wil aandoen. Ik loop snel naar de badkamer en kleed me om. Nog snel even make-up, haar krullen en het is in orde. Ik moet zeggen, zo heb ik er nog nooit uit gezien. Ik neem mijn handtasje en steek er alles in wat ik nodig heb. Ondertussen is het al half 7 en ik vertrek naar het parkje. Ik ben er bijna als ik mijn gsm hoor afgaan. "Je ziet er geweldig uit!xx" Ik lach even en begin rond me te kijken. Waar is hij? Ik open een nieuw bericht. "Waar ben je dan? ;) xx" Net als ik op verzenden wil drukken voel ik een warme adem in mijn nek. "Ik ben hier." Ik draai me om en daar staat hij. "Je ziet er echt prachtig uit!" Ik lach en kijk verlegen naar de grond. Wat is de grond op dit moment toch interessant. "Je bent schattig als je verlegen bent!" Ik kijk omhoog en staar in een paar prachtige groene ogen en bijt op mijn lip. Nu pas merk ik hoe dicht hij wel niet staat. "Kom, ik heb een verassing voor je!" Hij neemt mijn hand vast en neemt me mee verder het park in. In deze tijd van het jaar is het echt prachtig, overal verschillende kleuren bladeren op de grond,... We wandelen langs een man met en gitaar die een liedje is aan het spelen, het is echt mooi gespeeld. Harry stopt met wandelen en steekt zijn hand uit. "Mag ik deze dans van u?" Ik knik en neem zijn hand vast. Kan deze avond nog beter worden? Er staan veel mensen ons aan te kijken, maar dat maakt ons niet uit. Het is nu alleen Harry en ik. Als het liedje is gedaan horen we veel geklap en die dingen. "Dank je, dat was geweldig!" zeg ik tegen Harry. Hij lacht en neemt mijn hand weer vast. Die avond hebben we veel gepraat en gelachen. We gaan op een bankje zitten en hij vraagt. "Hoelang is het geleden dat je nog eens gek hebt gedaan?" Ik denk even na en zeg. "Veel te lang geleden." Hij knikt, staat op en trekt mij mee. Hij neemt mijn beide armen vast en ik begrijp al wat hij wilt doen. We zetten onze tenen tegen elkaar en zo staan we rondjes te draaien. Tot Harry plots uitglijd en we samen op de grond liggen. We komen echt niet meer bij van het lachen. "Kom je nog even mee naar mijn thuis?" vraagt hij. Ik twijfel even maar knik toch. We staan op en lopen samen naar zijn thuis...

Reageer (2)

  • RomanticWriter3

    hahaha ik zal het onthouden ;) xx

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    GEEN SEKS OP DE EERSTE DATE!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen