Pour Rich Kids 4
ze grijnsde,,, Lees dit eens.. ze gooide je het blad ,,, eerst een slijm verhaal van Tom,, ,maar toen je verder las,,, Ik heb met Gustav gepraat over Carmen.. hij heeft gehoord dat ze een rijk vriendje heeft,, die aan een top universiteit studeert, daarom heeft hij haar nooit terug gemaild, hij zat niet te wachten op een prinsesje,, een meisje dat zijn hart zou breken,, maar genoeg over hun,,, donderdag komen we in New York,,, en het lijkt me leuk als jullie ook komen .. ik stuur 2 tickets mee,, je neemt Carmen gewoon mee, , misschien,,wil ze wel,, als je het maar genoeg aandringt … je keek naar Jess,.,, Ehh,, ik wil niet dom doen hoor,, maar het is nu woensdag ,,, Dus,, dan is het morgen,,, Jess: donderdag …!! Jep zus,, ik liet hem je nu pas lezen,, zodat je niet kon protesten,, je gaat mooi mee,, een glimlach van oor tot oor,, verscheen op je gezicht,, heerlijk de manier waarop ze jou kende,..je rende naar je kast,, en begon er kleren uit te gooien ,., Jess keek je verbaasd aan,,, Carmen ,, relax,, alles staat al gepakt,, we vliegen morgen ochtend half 5,, dus we gaan nu eten,,, jij: naar de Mac,, !!!... Jess keek je vies aan,,, nee Carmen,..we gaan niet in Sn goedkope vieze fast food tent eten,, we gaan op luxe,, whaaaa… wie is hier nou een prinsesje riep je uit,,, Jess trok een verwaand gezicht,,, ik ben helemaal geen prinsesje,, ik weet gewoon wat ik waard ben, ,, !!! je grijnsde,, dat was egt een opmerking voor jou zusje,, je hart klopte sneller,,, morgen,, morgen zou je gewoon Gustav weer zien,, misschien kon je hem wel aanraken,, en misschien kwam het wel goed,, en dat alles ,, omdat je zusje met Tom mailde,, !!!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa supper snle verder bitte!! Char.<333333333333333
1 decennium geledennext !!!
1 decennium geledenje moet egt verder gaan!
1 decennium geledenze zijn zó goed!!
"x"
Super!!
1 decennium geledenoook snel de Volgende van je andere series !!
en vooral van het nichtje van th ? !!!
xx
snel verder
1 decennium geledenecht een geweldig verhaal zoals al je verhalen trouwens
laura