je zag hoe gustav zich naar je toe boog,, je wist niet waarom je het toe liet,, misschien wel omdat je dit gevoel tot nu toe niet kende,, je voelde hoe zijn lippen op de joue kwamen ,, ze waren zacht,, hij maakte een happende beweging,, zodat het jou duidelijk werd dat je je mond moest openen ,,snel gleed zijn tong naar binnen,, zijn handen op je rug,, jou handen in zijn nek,, gewoon rustig zoenen,, zonder ergens anders aan te denken,, jeesicas pov : Tom keek je nog steeds grijnzend aan,, Gast waar heb jij last van ?? vroeg je hem,, Tom keek je aan,, Wow die blik in zijn ogen zou je je hele leven blijven achtervolgen,, dat wist je nu al,, CAroline zei dat je het grootste kreng was dat ze ooit had gekend,, maar ik vind je wel Cute lachte Tom,, Wat had caroline gezegd,, ? Maar wat zei Tom nu o ver jou,, ??

SORRY MENSEN,, HAD HET DRUK MET ME ANDERE QUIZZEN,, MAAR NU IS ER EEN VERVOLG,,, REACTIES,, DAN WEET IK OF HIJ DOOR MOET,, !!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • barbara

    dit is een mededeling aan NewBornStar: je wilt reacties om te weten of je verder met deze serie moet gaan. Bij deze JAAAAAAAA ga ajb verder al je serie's zijn super!!!

    1 decennium geleden
  • Lifehack

    ik wil eigelijk gwn eise om verder te doen, maar da gaat ni lukke Cker? :S:P

    (K)

    1 decennium geleden
  • Boulevard

    snel verder

    rockstar23

    1 decennium geleden
  • Sorayax


    Ja verder
    En snel een beetje:P
    Want hij is nu al Super!

    x

    1 decennium geleden
  • nikkie123

    verder hij is leuk

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen