• 16. Jessica Carter
Na nog een paar geweldige dagen in Orlando, Florida moesten we weer terug naar huis. Ik nam nu afscheid van Alfie, Zoe, en Louise die hun vlucht iets eerder hadden dan wij. " Byee, alfie" zei ik hem, en gaf hem een hele dikke knuffel. " we talk, when you're back in the UK okay" zei Alfie, en ik knikte. Ook Zoe, en Louise gaf ik een dikke knuffel. En zwaaide ze daarna uit, om dan terug het hotel in te gaan de kamer was helemaal leeg, en ik moest alleen nog de laatste spullen in mijn koffer doen. Ik, Jack en Finn hoefde pas over om 5 uur te gaan, en dan zouden we morgen tegen de middag pas in Engeland zijn. Ik pakte mijn camera, het was een kleine, een andere dan die ik voor mijn video's gebruikte. Ik ben van plan de filmpjes die ik hier heb gemaakt, als ik thuis ben te uploaden, met de vlogs.
" hey, guys, so I'm packing now," zei ik, en richtte mijn camera op de koffer, en toen weer naar mezelf. " Louise, en Zoe already left, so I'm alone in this big room, so yeah, I really loved everything, also meeting you, what was so unexpected because I came here, just to have fun with my friends, and I didn't knew how much people came up to me, that was so cool thank you so much, and also on for all the poptarts you guys gave me, and I can't thank you enough, I love you guys so much, I also have a lot of new videos, with some people, and I will upload that as soon as I'm home," zei ik, en toen werd er opeens op mijn deur geklopt. " come in," riep ik naar de deur. " there's someone at the door," zei ik tegen de camera en richtte hem toen naar de deur, die net open ging en daar stond Connor Franta. Ik had hem ontmoet, in de gang met Rebecca. " Hey Connor," zei ik, en richtte de camera op hem,. " hii," sprak hij naar de camera, maar richtte zich toen op mij. " I heared you were leaving today," zei hij, en ik knikte. " Yeah," zei ik. " Too bad, are you planning to visit America another time?" vroeg hij me toen. " yes, I love it so much, it's amazing," zei ik. waardoor hij moest lachen. " we should catch up, then," zei hij, en ik knikte. " Yeah that would be great, " zei ik, en glimlachte naar hem. Ik zette mijn camera uit. en gooide hem op mijn koffer.
" did you already had lunch?" vroeg hij me, " no, I just wanten to get some," zei ik, " come with us, me Ricky, Jc, Kian, Sam and some others" zei hij, en ik knikte. "Yeah sure," zei ik, en hij knikte. Ik liet mijn koffer maar even voor wat het was, en ging toen met hun mee. Het was uiteindelijk super gezellig en maar toen we weer terug kwamen had ik nog maar 20 minuten voordat ik Jack, en Finn zou zien in de lobby, en ik moest mijn koffer nog pakken. Toen ik eindelijk beneden was kwamen de twins ook al net aan, en we kletste gezellig terwijl we op de taxi wachtte. Ik gooide mijn koffers als 2de in de kofferbak en ging toen achterin zitten. We kletste over alles wat er was gebeurd deze week, en ook op het vliegveld, toen we eindelijk in het vliegtuig zaten, zette ik me neer op de stoel bij het raampje. " thanks guys, for this amazing week," zei ik, en de jongens keken me allebei met een glimlach aan. " no problem, it was great, and your not that bad company" zei Finn waardoor ik moest lachen. Ja dit was echt een geweldige belevenis geweest.
Kort, maar ik wou toch wat schrijven, zolang mijn laptop mee werkt,
want hij is echt een bitch, met een additude, hij wil niet luisteren, maar okay,
en I love u all,
stay beautiful mwah ( sam pottorfs autro i know lol)
kuzzzziezzz from me
Reageer (1)
Ow onze laptops kunnen dan vrienden zijn, de mijne is nl. ook een bitch
1 decennium geledenSnel verder