tom reed naar een klein sgattig hotelletje,, snel boekkte hij een kamer voor jullie,, 2 ,,, tom: wou je eigenlijk wel met mij op 1 kamer,, je grijnsde,, je wou niets lievers,,, je tikte tom op zijn billen,,, snel trok hij je mee naar de kamer,,jullie zouden net room service gaan bestellen toen je telefoon begon te rinkelen ,, het was je pa,, snel pakte je op,,, jullie waren gezien vlak vor italie,, het zou gevraalijk worden,, hij wou graag met tom praten,, je knikte en gaf tom de telefoon,, Vreemd,, normaal sprak je vader niet met je vriendjes,, tom kwam na 10 minuten terug naar je,, Tom; da was je pa,, hij keek overdonderd,, k weet knikte je,, Tom: hij zij dat hij het goed keurde,, maar,,ik moest op je passen,, en hij zou alles door geven wat hij te weten zou komen,, je knikte en beet op je lip,, tom trok zijn shirt uit en boog zich naar je toe,, Sgatje,,, Rustig,, als het mis gaat,,, voor jou heb ik alles over,, ,en dat wil ik wel bewijzen,, !

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (22)

  • lanake

    Eindelijk denk iets aan maandstonden
    bij andere is heel de tijd sex en nx anders
    Snel volgende die zijn echt leuk

    X3

    1 decennium geleden
  • Grace

    whii next pleas

    1 decennium geleden
  • myLoveForHim

    spaaaaaaaaaaanend !!!!
    snel snel volgende !!!!!!!
    X.(K)

    1 decennium geleden
  • Millaa

    Snell Vederr:D:D:D:D:D:D:D
    KuSs Djemilla(K)(K)(K)(K)(K)

    1 decennium geleden
  • PExTH

    Nééééxt (l)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen