veel lees plezier opmerkingen en complimenten zin altijd welcom, sorry voor het kleine hoofdstukje er komt er nog een.

Station Antwerpen wordt omgeroepen, dus wij moeten eruit. Ik vraag of iemand enig idee heeft waar we heeen moeten? Iedereen antword van geen idee. We lopen rond en op enig moment zijn we nils kwijt. Ik schrik me dood, straks is die ontvoert.. we lopen rondjes op het station en we roepen de hele tijd NIIIIIILSSSSSSS, NIIIIILSSSS WAAR BEN JE? Na 10 minuten zoeken komt er iemand die daar werkt op ons aflopen en vraagt wat er aan de hand is? We vertellen dat we moesten overstappen en net voor de trein was nils ineens weg. Hij zegt dat we de politie in moeten lichtne. Ik schrik en word bleen, Gabriella vraagt wat er is. En ik zeg me ouders, die mogen niet weeten dat ik moest overstappen en dat ik naar anglet ga.. gabriella antwoord oja, hmmm. We zoeken verder, na 15 vertrekt de trein bijna en geeft rein zijn numer aan de mederwerken van het station en een foto van nils, als die hem ziet. Belt die rein en stuurt nils in de volgende trein naar anglet. We stappen de trein in hellemaal aan het eind en we zien geen plekje, we lopen bijna tot op het eind daar zien we een leeg plekje. Maar er zit toch iemand een jongen.. hij heeft een cappishon op en slaapt. We gaan toch maar zitten en wachten we tot die wakker word op enig moment zegt rein: is dat niet nils? Die heeft precies dezefde broek schoenen en riem. We kijken goed en trekken zijn cappishon een beetje omhog en zien dat het nils is. We maken nils snel wakker.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen