Request!
Hey!
Hier kan je je one shots aanvragen. Belangrijk dat je dit even invult:
Naam:
Username:
Leeftijd:
Wie:
Verhaallijn:
16+/Niet 16+:
Uiterlijk/innerlijk:
Foto:
Ik persoon (Ik loop)-Hij/Zij persoon(Hij loopt)- Jij persoon(Jij loopt):
ZONDER VERHAALLIJN GEEN ONE SHOT!
Xx Marloes & Lisa
Reageer (3)
Naam: Sylvie
1 decennium geledenUsername: xSunshineee
Leeftijd: 19
Wie: Liam
Verhaallijn: One Direction deed een speciale actie en daarmee kon je een reis winnen met één van hun. Sylvie deed mee en won uiteindelijk een reis met Liam naar Hawaii. Hij is haar stiekeme crush en vind dat uit door per ongeluk een schriftje van haar in te kijken waar verhalen die ze schrijft van haar in staan. Op één of andere manier bekijkt hij haar ook anders dan zou moeten en wil graag uitvinden of hij hetzelfde voor haar voelt, wat uiteindelijk gebeurd aan het einde van de vakantie.
16+/Niet 16+: Nee
Uiterlijk/innerlijk: Lang krullend bruin haar, blauw/groene ogen, 1.60m, lief, sociaal, houdt van plezier maken en schrijven.
Foto: /
Ik persoon (Ik loop)-Hij/Zij persoon(Hij loopt)- Jij persoon(Jij loopt): Ik vorm
Naam: Jala
1 decennium geledenUsername: Oloraz
Leeftijd: 18
Wie: Zayn Malik
Verhaallijn: Zayn is politie, hij moet naar een meisjes uiverciteit en moet een meisje (Jala) beschermen, ze loopt in gevaar. Eenmaal op school vinden de meisjes het raar dat er een jongen is. Zayn probeert zo close mogenlijk en flirterig te doen tegen Jala. Ze is arrogant en eigenwijs. Zayn volgt haar vaak, houd haar kamer in de gaten. Dan gebeurt er iets. Jala komt niet opdagen bij de les, gelijk gaat Zayn haar zoeken. Ze is in de handen van een stel drugsdealers, ze zochten haar al maanden, Zayn laat zijn innerlijke kracht zien, Jala is hem dankbaar.
---Vervolg---
De univerciteit is nu voor jongens en meisjes. Zayn zit er ook op school,heeft zijn eigen kamer. Hij wilt verder studeren, maar ook omdat Jala er op school zit. Hij probeert zo veel mogenlijk tijd met haar door te brenegn omdat hij het leuk vind. Hij verrast haar steeds. Een avond komt hij voor haar deur staan Zayn wilt naar binnen. Maar het is verboden om jongens in een meisjes kamer te zien. Zayn doet flirterig en speels. Toch zegt Jala nee, dan gaat Zayn buiten via de regenpijp naar haar balkon en verast haar.
16+/Niet 16+: nee
Uiterlijk/innerlijk: Arrogant,eigenwijs. Lang zwart haar, licht bruine ogen.
Foto: heb ik niet
Ik persoon (Ik loop)-Hij/Zij persoon(Hij loopt)- Jij persoon(Jij loopt: Ik persoon. {Je bedoelt Ik-vorm}
Naam: Jade
1 decennium geledenUsername: ILOVEUXXX
Leeftijd: 17
Wie: Harry
Verhaallijn: Jade, is het kleine zusje van Louis. De andere boys zijn haar beste vrienden. Wanneer haar vriendje het uitmaakt. troost Harry haar
16+/Niet 16+: nope
Uiterlijk/innerlijk: Ze is een lief en sociaal meisje.
Foto: http://www.beautynieuws.nl/attachments/news/982.jpg