SHIT,,,...!!!... alweer verslapen...,, snel sloeg je je wakker uit...
toen je je tanden stond te poetsen bedacht je je .,,, dat vandaag 1 van de ergste dagen van het jaar was...,,,,vandaag kwamen de broertjes kaulitz weer op school,,.. je holde de trap af..pakte je jas en ... ga f je pa nog snel een zoen op zijn wang,,,en holde naar buiten,,, bah......alweer regen.....,,, Je haate duitsland egt... !!! je woonde er al bijna 3 jaar...... maar nog voelde je er niet thuis,.... als je friends uit italie je zo eens zagen... . geen designer kledding,,,..,,, geen haken maar gympies......,,, serieus... je nivoo was gedaald...,, vroeger in italie..,,,, *zucht* nee nadiya niet aan terug denken.,...je kon nooit meer terug naar italie,, en dat wist je zelf ook wel,,,,sinds je pa daar gezocht werd.....,,, moest hij zijn werk verplaatsen naar duitsland... t onfaboulos duitsland....

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • Newyorker

    Het is de twee keer dat ik hem maak, en nog steeds zo prachtig!

    1 decennium geleden
  • lynnneke

    super tof verhaaltje
    goe gemaakt ik kijk al uit ner het vervolg zeker vervolg make ik smeek u tnx voor mij bezig te houde xxx <3
    enne jah o(flower)(A)(A)

    1 decennium geleden
  • Laurenn

    Suprr !!! verder !!

    1 decennium geleden
  • MusicPlease

    super zijn je quizlets
    ben zkr benieuwd naar het vervolg enzo
    xxx

    1 decennium geleden
  • Ladylicious

    heey, die pica is niet zo mooi, is niet kwaad bedoelt ofzo, maar ik zou wel zeggen dat je beter gewoon in de seerie je eigen uiterlijk kan hebben;) dat willen de meeste meisjes liver .. p.s k ga de volgende zeker maken:)!

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen