Foto bij Rumors 6

Ik werd wakker, ik had besloten mijn twittermeldingen uit te zetten want ik werd er gek van. Ik besloot Lilly nog wel even te bellen, ik had ten slotte nog niks van me laten horen. We hadden anderhalf uur gepraat en ze begreep het, ze begreep ook dat ik een tijdje bij Harry in huis ging. Ook dat begreep ze. Ik hing op en ging een ontbijtje maken. Harry kwam naar beneden en gaf me een kus. '' Goodmorning beautiful, how are you ? '' '' Hi baby, i am alright, the hate is like so weird.'' Ik zag enige medelijden in zijn ogen. '' But believe me, there are people out there who do love you '' En hij glimlachte. Inmiddels waren ook de rest van de jongens beneden, ze gaven me een knuffel. We keken met zijn alle wat tv toen opeens mijn telefoon ging. Een smsje, ik was benieuwd aangezien ik niet vaak een smsje kreeg. '' He is mine bitch, dont you dare to show this text to anyone. Stay away from me, or ... - A '' Wie was dit en wat wou deze persoon van me? Ik besloot het wel voor me te houden, misschien was het wel gewoon een eenmalige actie. Ik schrok en Harry keek me aan. Hij probeerde me op te vrolijken.

Ik ging even douchen en me aankleden, we zouden vandaag met zijn alle naar het strand gaan, hopelijk waren er niet allemaal gillende fans.. Maarja ik had een leuk setje gevonden en ik krulde mijn haar nog even. We waren klaar om te gaan. Toen we in de auto zaten nam ik wat foto's met de jongens. Ze waren zo lief, en ze waren helemaal niet zo selfish als dat mensen dachten! Ik kon het al gelijk goed vinden met Louis, hij was zo druk en aardig. Hij dacht altijd aan een ander, niet vaak aan zichzelf. Hij heeft wel een additude dat wel, maar het is echt een geweldige persoon. We kwamen op het strand aan en we pakten onze spullen. Ik had het ontzettend warm dus ik ging gelijk zwemmen met Louis. Ik was helemaal gek op mijn leuke bikini! Opeens zei Louis: '' There is something i need to tell you, but you have to promise that you won't tell anyone okay? " '' Sure Louis, you can trust me. '' '' Okay well you are the first one im telling this to so '' '' Tell me '' '' Okay, i think i am bi sexual '' Wat? Louis was bi ? Ik gaf hem een knuffel, hij begon te huilen en uit te leggen dat als hij zijn ware gevoelens zou laten tonen dat hij dan nog meer haat zou krijgen en dat het niet goed zou zijn voor de band. Ik heb hem getroost. We gingen langzaam terug. Ik heb die middag liggen zonnen en heel erg veel lol gehad. Maar aan alle leuke dingen komt een eind. We gingen terug naar huis. Toen we weer helemaal in de auto zaten en de radio aanging hoorde ik: '' Your'e a bitch. Your'e a bitch. He is mine, forever. '' Het was geen bestaand liedje maar het was wel gezongen. Was dit toeval of niet?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen