Skylar Phoenix Simons

Langzaam drukte Seth zijn lippen op de mijne. Eerst was ik in een schok, maar daarna kuste ik hem terug. Ik legde mijn armen in zijn nek en hij legde de zijn rond mijn middel. Seth beet zachtjes in mijn onderlip en ik opende mijn mond. Toen hij de kus afbrak, voor mijn gevoel veels te snel, om adem te halen keek hij me aan. Ik hou van je, Sky, zei hij. Ik keek hem aan met grote ogen en fluisterde: Ik hou ook van jou Seth. Hij trok me in een warme omhelzing en zei in mijn oor: Je kan niet geloven hoeveel dat voor mij betekent. Ik grinnikte en legde mijn hoofd op zijn borst. Seth tilde me op en ik sloeg mijn benen om zijn middel. Ik keek hem weer aan en drukte mijn lippen op die van hem. Deze kus was veel vuriger dan die andere. Even later stapte we op zijn motor om naar huis te gaan. Een maal thuis aangekomen zag ik Brady en Diana hand in hand aan komen. Ik gaf Seth een kus en bedankte hem voor deze geweldige date. Ik deed de deur open en Diana kwam ook binnen. We keken elkaar aan en wisten gelijk alles al. Dit was de beste dag van mijn leven.

Reageer (1)

  • Sonyara

    Super leuk geschreven..:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen