Weer even met zijn twee.
Langzaam sta ik op ik was in slaap gevallen terwijl ik muziek luisterde. Mokkelt zet ik mijn muziek uit en ga naar de gaarkeuken waar ik werk. Het is geen leuk werk maar ik moet toch iets verdienen. 'Leyla-jade daar ben je ik wil dat je vandaag voor de gasten op scherpt en dan de afwas doet' zegt de baas en enigen die een beetje aardig voor mij is. 'Dat zal ik doen meneer' zeg ik en ga aan de bar staan zodat ik bij alles kan als er iemand komt. Na 10 minuten komt er iemand. 'Wat mag het zijn?' vraag ik beleeft. 'Doe mij maar voor mijn familie van 5 kinderen en 6 ouders twee portie familie zak graag' zegt de man. 'Komt er aan' zeg ik en geef de bestelling door. 30 minuten later. 'Alsjeblieft meneer' zeg ik en geef hem de zakken. 'Dankjewel jongedame' zegt de man en legt € 3 neer. 'Meneer u vergeet wat' roep ik hem nog na. 'Het is voor jou voor de goede serves' zegt hij. 'Bedankt' roep ik. (na nog wat klanten). 'Leyla-jade je kunt gaan afwassen dan neem ik het van je over' hoor ik het was Jeri een jongen die ook geen familie meer had en hier ook werkt een goede kennis misschien zelfs een vriend te noemen. 'Oké Jeri en hoe gaat het met je' vraag ik als ik sta af te wassen. 'Goed hoor met jou'. 'Kom beter maar niet al te slecht'. 'Weer geslagen'. 'Ja maar maak je geen zorgen ik bedoel ik ben het wel gewend nu onderhand'.
Reageer (1)
abo!!
1 decennium geledensnel verder please