Foto bij Part 1

....

*Vanuit Baukje*

Pff, wat duurt dit lang, zeg je terwijl je naar de laadbalk op je computerscherm kijkt. Je bent bezig een cover te uploaden op youtube. Nouwseg, waarom kan hij niet opschieten? Zegt Esther. Esther is al je beste vriendin sinds de kleuterschool. Jullie kennen elkaar door en door en hebben altijd de meligste tijden. Zelfs de mensen die jullie totaal niet kennen kunnen zien dat jullie bff's zijn. YES! Gilt ze ineens. Je schrikt op uit je gedachten en ziet dat het filmpje EiNdElIjK ge-upload is. Je hebt een youtubekanaal waar je covers upload. Je denkt terug aan de dag dat je je eerste cover opnam. Het leek wel gisteren dat je achter je gitaar kroop en 'Stop the time' van MainStreet zat te zingen, terwijl Esther je filmde. Dat is nu ongeveer een jaar geleden. Sindsdien is er veel verandert. Je ging naar het middelbaar, waar het pesten begon. Je werd vooral gepest omdat je een mainiac was. Ook op internet pesten ze je. Op youtube waar je covers plaatst plaatsen ze allemaal gemene reacties. Maar je trekt er je niet veel van aan. Je blijft gewoon doorgaan met covers maken. Je eerste cover van stop the time is inmiddels al meer dan 8000 keer bekeken en je hebt al 5000 abonnees. O MY GOD BAUKJE KIJK!!! Roept Esther. Esther ik schrok me dood. Esther lacht. Je kijkt naar het scherm en begint te gillen. O MY GOSH DAT IS NIET WAAR! Er staat een reactie op je cover van stop the time... VAN MAINSTREETCHANNEL! Er staat: je kan echt goed zingen. Blijf vooral doorgaan met wat je doet en trek je niks aan van de haters want ze zijn het je niet waard. Dreams can come true! : ) xx Nils. OMG je kan het echt niet geloven. Dé Nils van MainStreet vind dat je goed kan zingen!

*Vanuit Yasmina*

Je komt net thuis. Het was echt een van de beste dagen van je leven vandaag. Je bent net naar de studio geweest om aan je album te werken. Je kan echt niet geloven wat er is gebeurt. Daan, ja dé Daan van mainstreet, heeft je verkering gevraagt! Je was al een tijdje verliefd op hem, maar je was te verlegen om het te vertellen en nu heb je gewoon met hem. Je gaat naar je laptop en logt in op twitter. Je tweet: was echt een leuke dag in de studio vandaag! Dank jullie allemaal voor de support. I love you <3. Je krijt meteen allemaal lieve reacties terug. Je glimlacht. Je besluit je twee beste vriendinnen een whappje te sturen. Je pakt je mobiel, gaat naar het groepsgesprek van Vitoria, Danique en jij je typt: o my god jullie moeten weten wat er vandaag is gebeurt! Ik heb met Daan :). Danieque stuurt meteen een heel lief berichtje terug en Vitoria zegt: Ik zei het toch! Je moet lachen, ze heeft gelijk ze had inderdaad gezegd: ik weet zeker dat jij en Daan later iets krijgen wacht maar af. ;)

~

Reageer (1)

  • ohlizzje

    super leuk verhaal zou je hem hier misschien helemaal op willen zetten xx (+abbo)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen