Foto bij 3.7

Ik draai me om en kijk recht in de ogen van Justin.
'Hoe bedoel je?' Bedoelde hij waarom ik op dit feest ben? Want daar heb ik zelf ook niet echt een verklaring voor. Of bedoelt hij waarom ik ergens ben waar geen van de gasten is? Want dat is omdat ik rust nodig heb, ik moet nadenken. Een zucht verlaat zijn mond en hij loopt langs me heen, richting de voertuigen. Achter de voertuigen staat een klein houten hutje, wat me nog niet eens is opgevallen. Justin loopt erin. Moet ik hem achterna gaan? Langzaam loop ik naar het huisje toe. Justin komt naar buiten voordat ik al bij het huisje ben aangekomen. Hij heeft een helm op. De klep van zijn helm heeft hij omhoog, zodat ik kan zien dat hij naar mij kijkt. In zijn andere hand heeft hij nog een helm. Hij steekt hem naar me uit. Aarzelend loop ik ernaartoe en pak ik hem vast. Wat heeft dit te betekenen? Ik ben doodsbang voor die voertuigen, no way dat ik erop ga zitten. Justin draait zich om en loopt naar een of andere zwarte motor toe. Nu besef ik pas waar ik ben. Dit is een parcour, waar hij met zijn voertuigen op kan rijden. Ik houd de helm in mijn hand en loop achter Justin aan. 'Wat gaan we doen?' Ik bijt op mijn onderlip en Justin pakt de motor vast, die hij vervolgens iets vooruit duwt.
'Zet je helm op.' Hoor ik hem zeggen. Het klinkt niet erg duidelijk maar ik kan hem verstaan. Met aarzeling zet ik toch de helm op mijn hoofd. Als zijn motor op het parcour staat gaat hij erop zitten. Ik blijf staan waar ik sta en kijk naar hem. Hij draait zijn hoofd naar mij en wenkt me. Met tegenzin loop ik op blote voeten nar hem toe.
'Ik weet niet of dit wel zo'n goed..-'
'Zitten.' Kapt hij mijn zin af. Ik blijf staan en hij trekt zijn ogen tot spleetjes.
'Ik vind het gewoon geen fijn idee om hier achterop te zitten.'
'Kom op Scarlett, ik doe je niets. Het is niet dat ik wraak op je ga nemen door ons te laten vallen. Ik bedoel, dan zou ik mezelf ook pijn doen.' Nog steeds ben ik niet helemaal overtuigd. Hij zucht. 'Vertrouw me.' Hij kijkt me aan. Ik bijt op mijn onderlip en voordat ik ga zitten doet hij het klepje van mijn helm omlaag. Als ik zit doet hij ook zijn eigen klepje omlaag en drukt het gas hard in. Het maakt een oorverdovend lawaai. 'Sla je armen om me heen!' Schreeuwt hij erboven uit. Wat? Aarzelend sla ik mijn armen om zijn middel heen. Hij drukt het gas harder in waardoor ik me steviger aan hem vastklamp. Dan begint de motor met rijden. Ik knijp mijn ogen dicht en voel de wind langs mijn haren heen wapperen. Niet kijken. Niet kijken. Niet kijken. Justin drukt het pedaal harder in waardoor ook de motor nog harder gaat. Hoe hard zouden we wel niet gaan? 100 kilometer per uur? 200? 300? 'En?!' Schreeuwt hij. Ik open mijn ogen en zie dat hij een beetje opzij kijkt.
'Kijk voor je!' Gil ik paniekerig. Ik hoor hem lachen. Wat is er nou zo grappig? Dit is super eng! Ik houd hem goed vast en slik. We gaan echt snel..
'Enjoy it Scarlett!' Schreeuwt Justin.
'WAT?' Ik versta hem niet.
'ENJOY IT.' Hij lacht weer. Dit keer moet ik ook grinniken. Ik probeer om me heen te kijken maar heb daardoor pas door hoe snel we eigenlijk gaan. Opeens merk ik dat we van de grond af zijn.
'WAT DOEN WE?' Schreeuw ik. Dan knallen we weer op de grond neer. Ik kijk kort achterom en zie dat we zojuist over een bult heen zijn gegaan. 'STOP DE MOTOR.' Ik houd me zo goed mogelijk vast en kijk nog eens achterom.
'NEE.' Schreeuwt Justin terug. Hij gaat harder en ik zie nog een bult. 'PAS ALS JIJ DOORHEBT HOE LEUK DIT IS STOP IK.' Jezus, betekent dat dat we voor altijd op deze motor blijven zitten?

hihi aw ik vind dit zelf best wel een cutie stukje eigenlijk. En wat vinden jullie ervan? :D

Reageer (8)

  • awsten

    Haha, GO JUSTIN! :P

    1 decennium geleden
  • xEvax

    haha ik vind het ook een cute stukje <33

    1 decennium geleden
  • Hanaemi

    aww

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen