Foto bij Rumors 4    { 16+ }

We liepen naar boven in zijn oh zo mooie huis. En het had ook nog eens een zwembad achter in de tuin. Alleen we waren allebei drunk as fuck. Het was twee uur s'nachts. Ik dacht eventjes voor een paar tellen dat het fout was wat ik deed. Ik bedoel; ik ging het doen met de wereldberoemde Harry Styles. Ik hoopte ook stiekem dat het niet alleen bij een one-night-stand bleef, ten eerste omdat het niks voor mij was en ten tweede kwam er ook nog eens bij dat hij verschrikkelijk knap was. Oh en ook heel erg lief voor me, dat gebeurde ook niet vaak dat jongens zo lief voor me waren. Hij sleurde me mee naar boven en we liepen gelijk door naar zijn slaapkamer. Hij trok me op zijn bed. We zoenden en hij deed mijn shirtje tijdens de zoen uit. Ik deed ook zijn shirt uit. Wow wat had hij een heerlijk buikje zeg. '' Done this before beautiful ? '' vroeg hij. Ik antwoordde met een ja, ik was echt geen maagd meer. We zoenden verder en inmiddels lagen we op zijn bed. Ik had alleen mijn rokje en bh nog aan en hij zijn broek. Ik deed zijn rits naar beneden terwijl hij aan de achterkant van mijn bh bandje friebelde. Mijn bh was uit en zijn broek ook. We moesten alleen allebei onze onderbroek nog uit, maar ook die had ik snel uit. En hij ook. Hij ging op me liggen en ik zag aan hem dat hij een voorspel wou. Dus ik ging door mijn knieen en gaf hem een blowjob. Daarna begon ik hem af te trekken. Ik versnelde het tempo want ik zag dat hij het lekker vond. Hij keek mij aan en vroeg of ik ook een voorspel wou. Ik zei nee aangezien ik hem snel in me wilde. Hij ging op me liggen en ging in me. Hij voerde dit keer het tempo op, niet ik. Hij begon te kreunen en me stevig te zoenen. Ik liet mijn hand ondertussen ook over zijn sixpack glijden. Hij kwam klaar met een harde kreun, ik ook. Hij ging uit me en ik lag met mijn hoofd op zijn borstkas. '' I love you '' zei Harry. '' I love you too '' zei ik terug. Wait, what did i say?

Dit was mijn eerste 16+ stukje! Ik hoop dat jullie het wat vinden want dit is mijn eerste keer dat ik zo schrijf!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen