Foto bij O1.

Hoi iedereen !
Dit is mijn allereerste story die ik ooit geschreven heb .
Laat je mening maar achter in een comment & als je het leuk vind je weet waar de kudo knop te vinden is
Heel veel liefs ,
Byanca xoxo

* Hey there pretty brown eyes , watcha doin later tonight ? would you mind if i would spend time with you * . Mijn wekker loopt af grr ik heb echt geen zin in school en zeker niet na wat ik gisteren te horen heb gekregen . Mijn moeder verteld me daarnet even doodleuk dat ze een nieuwe vriend heeft en dat ze bij ons zullen intrekken yay wat leuk ! Ok eigenlijk vind ik het verschrikkelijk niemand kan zomaar mijn vader vervangen maar dan ook niemand en daar blijf ik bij . Ik schop mijn benen over de rand van mijn bed en stap naar mijn kleerkast waar ik een setje kleren uithaal . Een skinny jeans met een wit topje met daarover een peach transparante blouse . Ik slenter naar de badkamer en kijk in de spiegel , wauw wat zie ik er weer geweldig uit . Ik draai de knop van de douche open doe snel mijn pyjama uit en ga onder de warme stralen staan . Wat kan ik toch genieten van een douche hier heb ik tijd om te denken over vanalles en nog wat . Na toch zeker tien minuten onder de douche te hebben gestaan droog ik me af en trek vers ondergoed aan met daarop mijn setje kleren . Ik föhn mijn haren en maak over mijn schouder een visgraatvlecht . Dat is zoiets waar ik zo blij over ben met mezelf mijn haar het is lang stijl bruin en ik hoef het maar eens te kammen en het ligt goed , maar dat is dan ook het enige wat ik leuk vind aan mezelf . Ik breng ook een dun laagje make-up op maar niet te veel want anders ziet het er nogal eng uit met mijn donkerbruine ogen . Zo ik ben klaar ik ga naar beneden waar mijn moeder al zit te ontbijten aan de keukentafel , goeiemorgen Yani ik negeerde haar compleet precies of ik had nog zin om met haar te spreken . Ik nam snel een appel mijn rugzak en vertrok naar school , de school is op een loop afstandje dus ik ga altijd tevoet ik was iets aan het lezen toen ik oppeens kei hard tegen iemand aanliep ik keek omhoog en daar stond een enge oude man niet zo oud maar toch vond ik hem eng ik excuseerde me en liep snel verder . Ik moest even denken wat ik als eerste had ahja Fysica yayy gelukkig heb ik dat met een van mijn bestevriendinnen Yoni . Ja ironisch hé ? Yani & Yoni . Ik liep de school binnen en Laura kwam meteen op me afgesneld om me te omhelzen Yoni volgde niet veel later . Gaat het ? vroeg Laura . Ik schudde mijn hoofd en een eenzame traan rolde over mijn wang de meiden trokken me mee richting de meisjes toiletten . Wat is er aan de hand? zei Yoni nu . Mijn moeder .. gisteren moest ze me spreken ze begon te vertellen dat ze iemand ontmoet had en ze stapelverliefd waren en het leukste van alles hij trekt vanavond bij ons in en ik heb hem nog niet eens ontmoet . Jullie begrijpen me toch niemand kan mijn vader vervangen , mijn vader is 3 jaar geleden gestorven in een strijd tegen kanker sindsdien is er ook een grote afstand tussen mij en mijn moeder . Maar Yani je kan het toch proberen kijk naar mij ik kom kei goed overeen met mijn stiefvader vertelde Laura ik wou wel proberen hoor maar mijn moeder kon me toch eerst eens kennis laten maken ofniet ? Ja dat vind ik ook stemde Yoni met me in , we werden onderbroken door de bel en snelde naar onze les Laura zat een jaar lager dan ons ze was vorig jaar blijven zitten door een verkeerd vriendje . In de les was ik ook maar aan het dromen toen Yoni me een stomp verkocht in mijn kont . pssttt .. wat ? Ik heb tickets voor One Direction . En wie zijn dat vroeg ik ? OMG KEN JIJ ONE DIRECTION NIET ??! Yoni stilte of je wordt eruit gestuurt riep de leraar wat een giegel van mij opleverde . Psst .. ja wat nu weer ? Wil je mee please toe please voor mij ? Ze keek me aan met van die puppy ogen dus moest ik wel ja zeggen . En wanneer is dat dan Zaterdag vertelde ze , ok ik kom mee maar je gaat toch niet eng gaan fangirlen he . En toen begon jawel omgosh Niall is zo mooi hij moet gewoon met mij trouwen later . Gelukkig werd ik gered door de bel , het gefangirl van Yoni irriteerde mij en Laura mateloos omdat het echt een hele dag lang was maar ze had me een foto laten zien en ik moet zeggen die Harry ziet er ook niet best verkeerd uit . Eindelijk was de bel van het laatste les uur ik keek er al tegen op om naar huis te gaan want daar zat nu mijn moeder met men nieuwe stiefvader op mij te wachten ...

Reageer (2)

  • JoniLoves1D

    Hahaha geweldig ! mooi geschreven yoni lijkt echt op mij hahha :) xxx

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Echt goed! Maar plaats misschien aanhaaltekens " of ' rond het gene wat je personages zeggen, dat maakt het makkelijker om te lezen (: Dat maakt het makkelijk om te lezen anders moet je nog ontcijferen wie wat zegt. Nu valt het nog mee, maar als er een echt gesprek in komt, is het makkelijker (:

    Laura hier trouwens (; X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen