'Weltrusten!' Riep ik nog even naar Sterre en Chaz die in een tent lagen. Chaz zei gemakkelijk 'ja' op mijn vraag. Ik sliep deze nacht met Justin in de tent. Er lag een tweepersoons-opblaasbed. Justin lag nog wat met zijn telefoon te spelen. Justin zuchtte even. 'Wat is er?' Vroeg ik verbaasd. 'Geen internet.' Ik maakte een geluidje dat leek op 'oh'. Ik draaide me met m'n rug naar Justin toe. Het was even stil totdat ik ineens allemaal vingers in m'n zij voelde prikken. Ik begon keihard te gillen. 'Jus-tin.. I.. Ik kan hier nie..niet tegen.' 'Jammer dan.' Lachtte Justin gemeen. Ik probeerde me om te draaien. Na een aantal minuten - voor mijn gevoel - was het me toch nog gelukt. Ik gaf Justin wat klappen op z'n arm en buik. 'Justin please, stop it.' Justin hield eindelijk op met kietelen. 'Danku danku.' Ik lag met m'n hoofd nu naar Justin' toe terwijl hij op z'n rug lag. Ik keek naar z'n kastanje, bruine ogen. Ze waren mooi. Ik had niet door dat Justin nu ook met z'n hoofd naar mij was komen toe liggen, doordat ik even wegdroomde. Ik keek verlegen naar Justin en daarna sloot ik m'n ogen. Even later viel ik in slaap.

Ik werd wakker van kleine kinderen die op deze vroege morgen al aan het spelen zijn. Groot gelijk natuurlijk. Ik wreef met m'n vingers in m'n ogen. Tot grote verbazing zag ik dat ik niet met m'n hoofd op een kussen lag, maar ik lag met m'n hoofd op Justin' buik. Geschrokken ging ik overeind zitten. Justin werd wakker door mijn snelle beweging. 'Sorry..' Verontschuldigde ik me. 'Nare droom?' 'Nja, zoiets..' Loog ik snel. Ik ritste de tent open en ik snoof de geur van buitenlucht op. Ik stapte de tent uit. Ik zag dat Chaz al buiten op een stoel zat. Ik nam plaats naast hem. Ik wreef even door z'n haar. 'Goeiemorgen Chazzie.' 'Goodmorning Lauren.' En hij glimlachte even lief naar me. 'Lekker geslapen?' Vroeg ik nieuwsgierig. Hij knikte. 'Waar is mijn lieve vriendin?' 'Die is al gaan douchen.'. 'Oké, die is er ook vroeg bij.' Op dat moment hoorde ik een tent open gaan. Ik keek even om en zag Justin' halfslapende hoofd tevoorschijn komen. Ik glimlachte naar hem. Justin kroop uit de tent en nam plaats op een stoel tegenover ons. Sterre kwam ook aangelopen met d'r handdoek rond d'r hoofd gewikkeld. 'Goeiemorgen, sexy lady.' Zei ik tegen der toen ook zij plaats nam op een stoel. 'Goodmorning babe. Zullen we even ontbijt gaan halen in het winkeltje.' Stelde Sterre voor. Ik knikte en stond op. 'Zo terug.' We kregen geen reactie terug. 'Ik moet je wat vertellen.' Begon Sterre toen we al een stuk van de jongens vandaan waren. 'Vertel!'. 'Ik, ik heb vannacht gezoend met Chaz.' Ik maakte een awh geluidje. 'Nee, dat is niet awh.. Ik weet niet of hij het nog wel weet en als hij het nog weet of dat iets voor hem betekende.' 'Uhu, I understand.'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen