We zaten in de taxi onderweg naar huis. Iedereen was dronken. 'Ik ben misselijk.' Begon Chaz na een tijdje stilte. 'Niet in de taxi kotsen Chazzie. We zijn er bijna.' Ik smeekte Chaz om niet te kotsen in de taxi. Na een aantal minuten werden we afgezet aan de rand van het bos. We stapten een voor een uit en gaven het geld aan de chauffeur. Chaz liep een stukje van ons weg zover hij dat nog kon. Sterre liep achter hem aan. Ik zuchtte waarna Justin naast me kwam staan en lief naar me lachtte. Ik lachte verlegen terug. 'Waar zijn Ryan en Emma?' Merkte ik geschrokken op terwijl ik om me heen keek. 'Ze zullen vast het bos al zijn ingegaan.' Stelde Justin me een soort van gerust. Chaz en Sterre kwamen onze kant oplopen. 'Gaat het weer Chazzie?' 'Ja, ik kan er weer tegen aan.' Ik knikte wat hij waarschijnlijk niet zag doordat het te donker was. 'Laten we terug lopen naar onze tenten.' Stelde Justin voor. Justin en Chaz liepen deze keer voorop en daarachter liepen Sterre en ik. Ik moest Sterre toch echt nog wat dingen vragen over haar en Chaz. 'Hoelang ben je al in love?' Vroeg ik fluisterend zodat Justin en Chaz niets door zouden hebben. 'Al eventjes..' 'Waarom zet je dan niet gewoon de eerste stap?'. 'Zoals? Wat zou ik dan moeten doen?' 'Je zou toch opmerkingen kunnen maken. Dat je vannacht niet naast mij durft te liggen om weet ik veel wat voor een reden en dan aan Chaz vragen of Justin wilt ruilen met jou.' Stelde ik wijs voor. Sterre stopte met lopen en pakte m'n arm vast. 'Wat is er nou?' Ons gesprek ging nog steeds fluisterend. 'Is dit om mij te helpen met Chaz of is dit om jezelf te helpen met Justin?' Sterre grinnikte. Ik begon binnesmonds wat te mompelen. Ik wist niet wat ik hierop moest zeggen. Ik ben niet verliefd op Justin. Nou ja, dat dacht ik tenminste. Een simpele 'nee' kwam toch nog uit m'n mond.

Eindelijk waren we bij de tenten aangekomen. Ryan en Emma lagen al in hun tent. Ik ging op een stoel zitten. 'Ik ben nog niet moe.' Zei ik iets harder als nodig was. Justin, Chaz en Sterre gingen ook op een stoel zitten. 'Laten we een spel gaan doen!' Bracht Sterre grinnikend uit. 'Wat voor spel?' Vroeg Justin. 'Truth or dare?' Stelde Sterre voor. Wij drie stemden mee in. 'Oké Justin.. Truth or Dare?' Begon Sterre. 'Truth'. 'Heb je iemand op het oog?' Ik keek met een schuine blik Justin' kant op. 'Jep.' Ik keek meteen weer weg van Justin. 'Lauren, truth or dare?' 'Dare.' 'Durf jij deze fles - een halfvolle Jack Daniël fles - in een keer op te drinken?' Mijn ogen sperde wijd open. Ik slikte even en pakte toen toch de fles aan. Ik zette de fles aan m'n mond en nam grote slokken. Justin, Chaz en Sterre keken me met open mond aan. Toen de fles op was zette ik hem naast me neer. Ik mocht nu iets vragen. Chaz of Sterre hmmm. 'Chaz, truth or dare?' 'Dare.' Antwoordde hij droogjes. Ik keek Sterre aan. 'Durf jij vannacht naast Sterre te slapen?'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen